Felles skravle 2015

Ikke helt min farge ser jeg. Men nå var det ikke jeg som skulle bruke de
Nei.. der er det forskjellig smak.. hadde nok kjøpt noe mer nøytralt selv ;-) men tror den blir fin på våren/sommeren.. litt fresh

Sitter og ser LF jeg også.
Skjønner egentlig litt hvordan hun dama har tenkt, kun har gjort et par av de tingene selv...
.... Når jeg var 18 og ikke hadde barn.....
Nå har veljeg sagt før at folk gjør dumme ting og noen ganger blri det sånn som det her, det er ikke alltid like lett å være fornuftig når man sliter med økonomien.
Selv om jeg synes det er vanvittig å bruke så mye penger på i mnd++

Nå har veljeg sagt før at folk gjør dumme ting og noen ganger blri det sånn som det her, det er ikke alltid like lett å være fornuftig når man sliter med økonomien.
Selv om jeg synes det er vanvittig å bruke så mye penger på i mnd++
Det jeg kan skjønne med henne her er at man har en drøm, og så blir man litt impulsiv.
Hun har lyst til å sykle Trondheim-Oslo, og kjøper dyr sykkel, har lyst til å prøve seg som grunder, og melder seg på dyrt grunder kurs +++++
Problemet er at hun hopper på drøm etter drøm etter drøm istedenfor å fokusere ordentlig på en ting og klare det.
Alle disse kursene, kan man potensielt dersom man er sta og flink faktisk tjene penger på, men ikke når man vingler slik.

Jeg kan også være veldig impulsiv, men ikke for så mange penger, og bare det jeg har råd til

Herregud... Det er ikke bra :/
Nei det var ordentlig kjipt , trodde jeg skulle klikke på hun ene som var på natta der, han trenger baare nærhet.... Som han hadde fått hele dagen/natten siden han ble født, han hyyyylte fordi han var sulten.

Hei hei :)
Sitter og ser på ein film der han Owen Wilson spelar i, og eg blir lika fasinert over denna nasen hans kvar gong :P

Nei det var ordentlig kjipt , trodde jeg skulle klikke på hun ene som var på natta der, han trenger baare nærhet.... Som han hadde fått hele dagen/natten siden han ble født, han hyyyylte fordi han var sulten.
Huff :( en i gamle termingruppa fikk mme til ungen med en gang :s

Min skrek også mye og var sulten, men hun gapte ikke høyt nok og jeg fikk ikke koblet henne på.. Da vi var inne hos legen på dag 3 sa hun ene som jobbet på etasjen at ungen skriker fordi hun er sulten. Etter en natt uten søvn holdt jeg på å begynne å grine.. Ha mme så fort vi kom hjem og så satt jeg med pumpa :)

Huff :( en i gamle termingruppa fikk mme til ungen med en gang :s

Min skrek også mye og var sulten, men hun gapte ikke høyt nok og jeg fikk ikke koblet henne på.. Da vi var inne hos legen på dag 3 sa hun ene som jobbet på etasjen at ungen skriker fordi hun er sulten. Etter en natt uten søvn holdt jeg på å begynne å grine.. Ha mme så fort vi kom hjem og så satt jeg med pumpa :)
Min ble delammet, men vi sleit vannvittig mye. Han var umoden da han kom, lite munn , var skeiv fra nakken og ned til rumpa siden han kom så fort +++

Min ble delammet, men vi sleit vannvittig mye. Han var umoden da han kom, lite munn , var skeiv fra nakken og ned til rumpa siden han kom så fort +++
Usj... Fødselen tar på de minste <3 brukte dere manuellterapaut?

Min hadde en overstrekk i nakken som var veldig tydelig fra fødselen av, men ingen sa noe.. Da hun nærmet seg to mnd skjønte jeg at det ikke var normalt.. Hun lå konstant som en banan. Hadde spurt på hs, men fikk selvfølgelig til svar at hun ser på lyset... Etter første behandling sov hun i to timer i vogna, før det hadde hun sovet korte intervaller..

Usj... Fødselen tar på de minste <3 brukte dere manuellterapaut?

Min hadde en overstrekk i nakken som var veldig tydelig fra fødselen av, men ingen sa noe.. Da hun nærmet seg to mnd skjønte jeg at det ikke var normalt.. Hun lå konstant som en banan. Hadde spurt på hs, men fikk selvfølgelig til svar at hun ser på lyset... Etter første behandling sov hun i to timer i vogna, før det hadde hun sovet korte intervaller..
Ja når vi endelig ble hørt etter 3 mnd ble det manuell terapeut.Da var han så skeiv i hodet stakkars

Back
Topp