Felles skravle 2015

Krim.. kun kommet til s50 så...
Hun har jeg aldri hørt om. Har lest en del krim, blir ofte så hektet på en forfatter at jeg må lese alt de har skrevet når jeg først har begynt på en. Blir liksom avhengig :P

Hun har jeg aldri hørt om. Har lest en del krim, blir ofte så hektet på en forfatter at jeg må lese alt de har skrevet når jeg først har begynt på en. Blir liksom avhengig :P
Samme her.. tenkte bare å prøve noe nytt.. mammutsalg ;-)

Samme her.. tenkte bare å prøve noe nytt.. mammutsalg ;-)
Greit med salg, og kjekt å prøve noe nytt. Jeg pleier å få litt avsmak av sånne bøker som "alle" leser, da får jeg ikke det minste lyst til å lese de ;)

Greit med salg, og kjekt å prøve noe nytt. Jeg pleier å få litt avsmak av sånne bøker som "alle" leser, da får jeg ikke det minste lyst til å lese de ;)
Hehe.. ok.. jeg synes det er greit med ideer.. har vel lest det meste av läckberg, nesbø, lier horst, adler nilsen osv.. liker krim :-)

Hehe.. ok.. jeg synes det er greit med ideer.. har vel lest det meste av läckberg, nesbø, lier horst, adler nilsen osv.. liker krim :)
Joda, når det gjelder krim har jeg absolutt lest mange av de mest populære. Men andre typer bøker som plutselig blir veldig populære liker jeg ikke å lese. Vet ikke hvorfor, men det samme gjelder film. Litt sær kanskje ;)

Neida, men jeg har ikke egentlig tid til å sitte med mobilen, jeg skal jo ha en hel familie ut døra og komme meg på jobb.

Aha! Jeg er i permisjon og min familie har ikke våkna enda. Kanskje jeg skal vekke de så de får god tid på seg :)

Aha! Jeg er i permisjon og min familie har ikke våkna enda. Kanskje jeg skal vekke de så de får god tid på seg :)

De ville ikke stå opp enda! Har du hørt sånn tull? Mannen ville heller ha dårlig tid så han fikk en ekstra halvtime faktisk..

God morgon :) Håpar alle får ein flott dag :)

Back
Topp