Det har jeg lært meg de siste ukene etter at jeg fikk ny ;-)Så flink du er! Jeg kan ikke opp-ned på en symaskin![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg lært meg de siste ukene etter at jeg fikk ny ;-)Så flink du er! Jeg kan ikke opp-ned på en symaskin![]()
Den blle jo kjempein, flinke du
Så fiiimflink du
Tusen takkSå flink du er! Jeg kan ikke opp-ned på en symaskin![]()
Klart du kan det da:O)Det er bra. Hehe
Eneste jeg har kjøpt hittil er jo sete til tripp trapp stol, og resten har jeg arvet/får låne. Så da syns jeg det er greit å unne seg noe helt nytt![]()
Så flink du erDa er jeg ferdig med første lue.. prøvelue for å lære kanting og å sy med tvillingnål ;-) ser ikke helt bra ut på bamse med ører, men tror den ble ganske bra ;-) Vis vedlegget 106340
Det hørtes ikke feil ut... Her har gubben lagt seg. Tror han holder på å få mannfluensa.Lurer på om jeg skal køye snart jeg.
Nei det hørtes ikke feil ut. Du får køye du ogsåDet hørtes ikke feil ut... Her har gubben lagt seg. Tror han holder på å få mannfluensa.
Ja, det nærmer seg kjenner jeg!Nei det hørtes ikke feil ut. Du får køye du også
Uff da.
Lurer på om jeg skal køye snart jeg.
Lurer på om jeg skal køye snart jeg.
Krysser fingrene for deg! God natt.Da er jeg også i seng.
Håper jeg får sove i natt.
JaSkjønner jeg. Er jo ganske ny da♡♡
Lagt meg men sover ikkeNoen som fortsatt ikke har lagt seg?
Er ikke det minste søvnig, så tenkte å drøye det litt før jeg legger meg. Driver å strikker istedenfor, og vurderer å se Madam Secretary fra tidligere i kveld.Lagt meg men sover ikke
Jeg ligger og leser.. venter på sambo, men han klarr tydeligvis ikke å komme seg i seng idagEr ikke det minste søvnig, så tenkte å drøye det litt før jeg legger meg. Driver å strikker istedenfor, og vurderer å se Madam Secretary fra tidligere i kveld.