Felles skravle 2015

Vi har balje etter storesøster. Setter den i dusjen og sitter på gulvet selv.
Jeg satt på gulvet, gutten i liggestol i baljen å jeg satt ved siden. Det fungere for oss:) Hadde bittelite bad de første mnd

Heldige dere som klarer det;) hehe
Men jeg har vel egentlig bestemt meg her. Må bare finne ut hvilken kommode jeg vil ha:)

Ikke madrassen nei, men selve senga kan jo være like fin. Her skal jeg bruke en seng som er 12-13 år gammel ;)

Vi brukte dengang 29, nå 35 år gammel vugge, laget til meg. Bare kjøpte ny madrass

Nei det blir det ikke nødvendigvis.
Klarte det med teppe under, hadde jo bekkentrøbbel.

Men må fortsatt ha et sted å sette balja, og som sagt så har jeg bestemt at jeg vil ha det :p

Ang gulvet, så har jeg ikke kunnet sitte på gulvet på mange år, og de gangene jeg har havnet der har jeg sliti meg ihjel med å komme opp. Har også måttet få hjelp av morfin et par ganger. Så tror jeg står over gulvet når jeg har en baby der i tillegg;)

Vi brukte dengang 29, nå 35 år gammel vugge, laget til meg. Bare kjøpte ny madrass
Den kurven vi bruker når barna våre er helt ferske nærmer seg vel 90 år nå :rolleyes:
Madrassen skiftes ute, da...

Koselig når ting kan brukes av familie. Jeg tenkte å lage en vugge til lille som kan gå i arv:)

Koselig når ting kan brukes av familie. Jeg tenkte å lage en vugge til lille som kan gå i arv:)

Ja, veldig koselig.

Mamma malte den i god tid før vi fikk den. Den var litt slitt, også var den... akkurat så KNALLGUL (kombinert med hvitt) som man kunne finne på på slutten av 70-tallet.... Den ble mat fortsatt hvit der den var hvit, og en noe "mildere" gulfarge på resten.

Så koselig å lage det selv, og imponerende! Har planer om å lage en dukkevugge selv, ikke akkurat det samme, for den trenger jo ikke akkurat å være like stabil.

Men må fortsatt ha et sted å sette balja, og som sagt så har jeg bestemt at jeg vil ha det :p

Ang gulvet, så har jeg ikke kunnet sitte på gulvet på mange år, og de gangene jeg har havnet der har jeg sliti meg ihjel med å komme opp. Har også måttet få hjelp av morfin et par ganger. Så tror jeg står over gulvet når jeg har en baby der i tillegg;)
Føler du at vi prøver å overtale deg?? :p Hehe. Kjøp det som passer dere ;)

Ja du må ha et sted å sette balja:)
Ja men da kjøper du det da:)

Så koselig å lage det selv, og imponerende! Har planer om å lage en dukkevugge selv, ikke akkurat det samme, for den trenger jo ikke akkurat å være like stabil.

Må bare få energien til det:) hehe
Men tror nok det hjelper nå som våren kommer og kanskje litt mer sol:)

Føler du at vi prøver å overtale deg?? :p Hehe. Kjøp det som passer dere ;)
Ja du må ha et sted å sette balja:)
Ja men da kjøper du det da:)

Haha, ble nesten litt sånn ja:p
Har vurdert det frem og tilbake siden jeg ble gravid, og føler jeg vil gi den en sjanse:D

Takk Kengu. Hehe ;)

Bare hyggelig;) Du skal få kjøpe det du vil for meg altså.

Det er bra. Hehe
Eneste jeg har kjøpt hittil er jo sete til tripp trapp stol, og resten har jeg arvet/får låne. Så da syns jeg det er greit å unne seg noe helt nytt:D

Da er jeg ferdig med første lue.. prøvelue for å lære kanting og å sy med tvillingnål ;-) ser ikke helt bra ut på bamse med ører, men tror den ble ganske bra ;-) 1425416611613.jpg

Back
Topp