Felles skravle 2015

*Gjesp*
Må få ungene gjennom kveldsstell og legging. Mannen kanskje hjem før jeg legger meg, det er jo tidligere enn i går, jeg vet ikke når han kom, men han var der når jeg våkna. Antyda midtnatt-ish selv på sms før jeg la meg, så det var kanskje det.
Uffda... Kjedelig med sånne seine kvelder og mye alenetid. Greit med en gang i blant, men ikke ofte...

Hvordan gikk det med syprosjektet?

Fikk ut de delene jeg skulle ha ihvertfall:) JIPPI:D
Også har jeg sydd en glidelåsdel. Så sovnet jeg:p

Er det noen av dere som følger med på unge mødre? :)
Lurer litt på å betale for sånn d play for å få sett det på nettet, hmmm
Har sånn dplay ting. Ser blant annet unge mødre og på død og liv der.

gaaaaaaah, purring på mobilregningen min , den betalte jeg 13 februar men de har ikke registret betalingen. Håper de godtar det når de får bevis på at den er betalt.

Det gjør de helt sikkert;)

- Vaske 3 maskiner med klær (2. går nå)
- Rydde roterommet i første inkludert inne skapene (gjort, og hevet enorme mengder)
- Rydde kommodene på soverommet vårt (mangler)
- Støvsuge og vaske første etasje (mangler)
Du kom deg gjennom mye da :) her ser det like rotete ut ennå :p og klærne i maskinen har gubben fått beskjed om å henge opp. Kom meg på svømmekurs med poden da :) så opp av sofaen måtte jeg ;)

Ah slik ja :) Ja det er veldig greit å få litt hjelp til slikt, har dere vært i butikker å kikket eller vil han ikke være med?
Så herlig <3 vi har kjøpt seng, stellebord og vippestol, har kun handlet det vi har funnet på gode tilbud til nå :P

Han blir ikke med. Nå har jeg sittet og sjekket litt stellekommoder osv, men han bryr seg liksom ikke så mye. Han har sett litt på bilsete og babycall da, så det er noe. Litt mer tekniske ting:p hehe

Oppdatering kl 16:12

1. Mirell 485
2. Beckymams 419
3. Lady_Z 311
4. Kengu 278
5. Sara 259
7. lizzed 227
8. ALN89 224
10. Hope91 199
11. EJ 184
15. Musemor med to små og en i magen 159
17. m&m mini 150
18. Peppercat 136
25. Lilleblomst_15 106
52. Fiona84 42
53. trinebeth 41
65. Babylito 36

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 145 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 17 øverste ajour til 1.500.
0 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-mars.1744970/

NB: Denne oppdateringen er for oss som er aktive på denne tråden.
Personen som spør om å komme på listen, men ikke er aktive vil bli fjernet.
Må si jeg overrasker meg selv ;)

Han blir ikke med. Nå har jeg sittet og sjekket litt stellekommoder osv, men han bryr seg liksom ikke så mye. Han har sett litt på bilsete og babycall da, så det er noe. Litt mer tekniske ting:p hehe
Da får du iallefall det slikt du vil ha det da ;) Han her ser veldig mye etter vogn av en eller annen grunn :p

Back
Topp