ja det må jeg si! er imponert jeg nåLevert i barnehagen, innom H&M og kjøpt meg en bukse og handlet middagEr effektiv
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja det må jeg si! er imponert jeg nåLevert i barnehagen, innom H&M og kjøpt meg en bukse og handlet middagEr effektiv
![]()
Ble stille fra meg gjorde det ikkeFunket gaviscon i går??
Vi har jo vært syke hele gjengen , så det er lite som er gjort.Ikke her helletakkurat ryddet kjøkkenet.... desverret er bekkenet vondt i dag, så kan ikke gjøre så mye annet. Alt må liksom være i en høyde som gjør at jeg kommer til uten å bøye meg.
Uffda... litt småuggen jeg og. Men har så mye halsbrann og sure oppstøt om dagen... tror det kan gjør meg kvalmSå supert da.. har bare fått satt på tørketrommel og vaskemaskin, rydda ut av oppvaskmaskina og gått 20 min med bikkja.. litt kvalm, så hviler litt før jeg skal fortsette..
Denne skjønte jeg ikke med en gangGaaaaaah, jeg blir sur når jeg legger ting i handlekruven å når jeg komer ti kassa så er de plutselig utsolgt
Gaaaaaah, jeg blir sur når jeg legger ting i handlekruven å når jeg komer ti kassa så er de plutselig utsolgt
Det er kjempeirriterende! Burde ikke vært mulig å legge til utsolgte varer :-/Gaaaaaah, jeg blir sur når jeg legger ting i handlekruven å når jeg komer ti kassa så er de plutselig utsolgt
Ja, det gjør det sikkert! Har heldigvis lite halsbrann, men ikke no kjekt med sure oppstøt etter å ha spist/drukket.. prøver å spise mindre og oftereUffda... litt småuggen jeg og. Men har så mye halsbrann og sure oppstøt om dagen... tror det kan gjør meg kvalm![]()
jaaa, er jo det det blir. Jeg blir så sur av såntDet er så dritt! Skulle tru det vart holdt av når ting vart lagt i handlekorga... Blir så bortkasta tid.
Stemmer det, netthandling er finfint. Jeg ville ha ny sykkelDenne skjønte jeg ikke med en gangmen plutselig gikk det opp for meg at du handlet på nett
![]()
ja merket at det ble stille.Ble stille fra meg gjorde det ikke
Fungerte, takk
Nei, det burde det ikke. en er vel snakk om at de blir utsolgt underveis da.Det er kjempeirriterende! Burde ikke vært mulig å legge til utsolgte varer :-/
Ikke nødvendigvis. På stoff og stil f.eks ser man kun at ting er utsolgt når man kommer til kassen.. der har jeg forsøkt igjen en uke etter for jeg tror jo de har fått inn igjen.. noe de ikke har..Nei, det burde det ikke. en er vel snakk om at de blir utsolgt underveis da.
Kjipt! her hadde de på lager da jeg la i kurven så jegIkke nødvendigvis. På stoff og stil f.eks ser man kun at ting er utsolgt når man kommer til kassen.. der har jeg forsøkt igjen en uke etter for jeg tror jo de har fått inn igjen.. noe de ikke har..
Ok :-( uflaks!Kjipt! her hadde de på lager da jeg la i kurven så jeg
det er jo ikke det verste da!!mye som er "verre" enn det
![]()
Denne skjønte jeg ikke med en gangmen plutselig gikk det opp for meg at du handlet på nett
![]()