De pleier ikke hjelpe meg noe særlig.gaviscon?
eneste som funket for meg![]()
Venter litt og ser om det blir bedre, men kommer til å prøve det om det fortsetter slik som nå.
Bruker du den flytende eller tablettene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De pleier ikke hjelpe meg noe særlig.gaviscon?
måtte bruke den flytende.. tablettene gjorde ingenting for meg..De pleier ikke hjelpe meg noe særlig.
Venter litt og ser om det blir bedre, men kommer til å prøve det om det fortsetter slik som nå.
Bruker du den flytende eller tablettene?
Jo da, men akkurat i dag hjelper ingenting
Det som pleier å hjelpe best er Link tyggegummi som jeg derfor alltid har liggende på nattbordet, men ikke i dag.
En annen ting som ofte hjelper veldig godt er Q-meieriene sin sjokomelk, men ikke i dag..
gaviscon?
ser på Bones akkurat nå![]()
smaker grusomt! men det funker!Bruker graviscon her også![]()
Har begge deler, men ikke prøvd den flytende enda.måtte bruke den flytende.. tablettene gjorde ingenting for meg..
Har heldigvis sluppet unna det verste her så langt.. men med Vesla hadde jeg alltid en flaske gaviscon i veska!
skal slå av når Bones er ferdig. da tar jeg med meg boka og telefonen og legger meg under dynaSå på csi her, men slo av tvn nå! I håp om å bli trøtt![]()
gjør det.. Så fort du kommer over konsistensen er det ikke så ille..Har begge deler, men ikke prøvd den flytende enda.
Får kanskje gjøre det...
Hva er det du leser?skal slå av når Bones er ferdig. da tar jeg med meg boka og telefonen og legger meg under dyna![]()
Hvor mye skal jeg ta?gjør det.. Så fort du kommer over konsistensen er det ikke så ille..
som sagt, Det var det eneste som funket for meg.
Står det ikke noe på flasken?Hvor mye skal jeg ta?
Det står sikkert der, får gå ned å lese på den..Står det ikke noe på flasken?
Tror jeg bare tok en liten slurk av flaska.. litt etter som hvor ille halsbrannen var.
Er 5 år siden jeg brukte det sist![]()
Hulemannen av Jørn Lier Horst..Hva er det du leser?
lurtDet står sikkert der, får gå ned å lese på den..
skal slå av når Bones er ferdig. da tar jeg med meg boka og telefonen og legger meg under dyna![]()
Da går jeg ned og prøver meg på den flasken og å sove igjen.
Er så røtt at det går rundt i hodet mitt
oh no!5 1/2 time til jeg skal opp nå :/
Lykke til!Da går jeg ned og prøver meg på den flasken og å sove igjen.
Er så røtt at det går rundt i hodet mitt
oh no!
jeg fant ut for 1 time siden at jeg har fri i morgen![]()