Kos deg med ryddingBare sitti å surfa litt på mobilen.. sambo drar på jobb nå og jeg tror jeg skal ta meg en dusj før jeg skal vaske opp og rydde litt tror jeg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg med ryddingBare sitti å surfa litt på mobilen.. sambo drar på jobb nå og jeg tror jeg skal ta meg en dusj før jeg skal vaske opp og rydde litt tror jeg...
Yes fortsatt enig med deg.Mente ikke kun på tv, men generelt i sosiale medier osv ;-)
Så heldig! Sambo dro en tur på jobb nå.. jeg skal dusje og se om jeg har energi til å få ryddet og pakket utVar veldig koselig
Ingen planer, men kom hjem til nybakt krydderkake dahehe
Du da?
Tv sikkrt.. enn du?Kos deg med ryddingPlaner for kvelden da?
Du synes det, jeg synes ikke. Jeg synes han opptrer umodent og barnslig rett og slett.Jo da, men han har en egen spesiell aura. Han gjør noe utav seg selv og skaper oppmerksomhet om sporten og løpa. D er noe helt spesielt med Petter Northug, noe ingen av de andre skiløperne klarer å matche.
D skaper en morsom dynamikk også, de svenske skiløperne, så som Calle Halfvarsson svarer tilbake. Hellner er også med på d. D gir mye mer oppmerksomhet. D er ikke respektløshet, selv om så utrolig mange tror d/kaller d for d.
Koselig å være på venninebesøk daTakk for oppdateringhehe
Fikk med meg på radioen at northug vant. Har vært hos ei venninne i 5 timerhaha
Lese bok og se tv tenker jegTv sikkrt.. enn du?
Ja absolutt. Kanskje du vinner alle 3 vuggeneNy mnd, nye muligheter![]()
Det er vel lov å si! Man trenger alenetid, spesielt når man er utslittKanskje slemt å si det, for jeg er fryktelig glad i familien min, men akkurat nå gleder jeg meg til i morgen hvor barna er på skole og barnehage, og mannen på jobb.
Er lov å si det altså når man er sliten og gravidKanskje slemt å si det, for jeg er fryktelig glad i familien min, men akkurat nå gleder jeg meg til i morgen hvor barna er på skole og barnehage, og mannen på jobb.
Det er mange som gleder seg til det. Her skal vi kose oss hjemme til foreldrene mine. Så blir det endten å kjøre hjem I morgen eller på tirsdag. Vi får se.Kanskje slemt å si det, for jeg er fryktelig glad i familien min, men akkurat nå gleder jeg meg til i morgen hvor barna er på skole og barnehage, og mannen på jobb.
Så heldig! Sambo dro en tur på jobb nå.. jeg skal dusje og se om jeg har energi til å få ryddet og pakket ut
Var en veldig grei deig. Er til heving nåSkal baka litt slikt eg og, ein gongGreitt for gubben å ha med seg under fødsel
![]()
Kom hjem midt i 5mila.. sløvet siden...Nettopp kommet hjem?
Fikke med meg nå at Lilleblomst_15 har fødtweee♡♡♡
Koselig å være på venninebesøk da![]()
Ja absolutt. Kanskje du vinner alle 3 vuggene![]()
Haha såpass ja.Veldig koselig. Hadde revansj i gamecube spillhehe
Kom hjem midt i 5mila.. sløvet siden...
Du er ikke alene. Mannen kan være her, men ungen i bhg er luksus om dagen. Er glad i de, men det tar på nå på sluttenKanskje slemt å si det, for jeg er fryktelig glad i familien min, men akkurat nå gleder jeg meg til i morgen hvor barna er på skole og barnehage, og mannen på jobb.