Men det var færre innlegg enn jeg trodde det skulle være for ekstrapremiene da, er nok mange som henger med i starten hvertallJada, sant nok det da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det var færre innlegg enn jeg trodde det skulle være for ekstrapremiene da, er nok mange som henger med i starten hvertallJada, sant nok det da
Forkjølelse skal man ikke kimse av kan være plagsomt nok det
Jepp, 1500 i mars, som er 3 dager lenger enn februar, er jo ganske lett. siden det var sånn ca 50 pr dag tilsvarer det at kravet kunne vært 150 mer på samme vanskelighetsgrad, så dette er enklereMen det var færre innlegg enn jeg trodde det skulle være for ekstrapremiene da, er nok mange som henger med i starten hvertall
Jepp, 1500 i mars, som er 3 dager lenger enn februar, er jo ganske lett. siden det var sånn ca 50 pr dag tilsvarer det at kravet kunne vært 150 mer på samme vanskelighetsgrad, så dette er enklere
Hahaha jeg dør litt av deg.ehh, nå tror jeg at jeg HAR tåkehode, alt etter første punktum er jo totalt overflødig, klart det er enkelre med samme antall innlegg på flere dager. Punktum.
Greit med det lette slaget avogtil også da, er ikke så mye styr med de lette.Ja, men denne er nok av det lette slaget, jeg er bare på dag 3, og allerede mye bedre. Ingen feber heller. Jeg har somregel hver vinter en SKIKKELIG forkjølelse, som varer i over ei uke (tett nese over de 10 dagene man har lov å bruke nesespray, tvungen avvenning, tiltagende bilhuletrøbbel og hele pakka) og et par dager med feber og hals og hodepine og hele pakka. Dette her var jo en lightversjon, ser det ut til, om det ikke snur i utvikling da.
Hahaha jeg dør litt av deg.
Greit med det lette slaget avogtil også da, er ikke så mye styr med de lette.
Nei det skjønner jeg i grunn godt at du ikke gjør. God bedring forrestenJa, det er egentlig nok med de enkle, jeg liker ikke disse harde.
Takk det samme.Nei det skjønner jeg i grunn godt at du ikke gjør. God bedring forresten
Ble veldig stille her inne nå. Har dere rømt?
Det orker sjeldent jeg å.. har vært snakk om premiene i mars, northug (liker liker ikke) og 5mil ;-)
Bare sitti å surfa litt på mobilen.. sambo drar på jobb nå og jeg tror jeg skal ta meg en dusj før jeg skal vaske opp og rydde litt tror jeg...Ble veldig stille her inne nå. Har dere rømt?
Så kos da! Planer for kvelden?Takk for oppdateringhehe
Fikk med meg på radioen at northug vant. Har vært hos ei venninne i 5 timerhaha
Ja men det er fortsatt mange andre flinke på laget , jentene klarer det der veldig bra selv om de har favoritter der også.
Greit nok, men på stafetten f.eks var det nesten sånn at northug tok gull mens det var de andre som gjorde jobben slik at han hadde flere sekunders forsprang da han gikk ut.. det fokuset jeg ikke liker
Var veldig koseligSå kos da! Planer for kvelden?
Mente ikke kun på tv, men generelt i sosiale medier osv ;-)De sa jo bare at Northug sikra gullet. Og d gjorde han jo. Så må du huske på at Gløersen for eksempel måtte gå inn et forsprang som ble muliggjorde av andre, d samme måtte Johan Olsson gjøre for Sverige. Men for de svenske så var d Calle som "tapte" gullet, for de norske så var d Petter som sikret d.