Felles skravle 2015

Kommer du til å bruke den da om du vinner?

Jeg må jo det. Helt HVA får vi se når jeg får se den irl. for på mobilen så den egentlig grei ut, på pc så den litt mer spesiell ut, så irl er jo uvissst enda. Men bruke den må jeg. Nylon kan jo være en ideel "lekeplassen, stranda og sånne plasser" veske, hvor jeg ikke har så lyst å ha med den fine skinnveska i alle fall.

Jeg må jo det. Helt HVA får vi se når jeg får se den irl. for på mobilen så den egentlig grei ut, på pc så den litt mer spesiell ut, så irl er jo uvissst enda. Men bruke den må jeg. Nylon kan jo være en ideel "lekeplassen, stranda og sånne plasser" veske, hvor jeg ikke har så lyst å ha med den fine skinnveska i alle fall.
Bare sett den på mobil, så derfor jeg synes den så grei ut da.. kan jo ikke ønske seg no, så man vinner jo det man evnt vinner.. :-) jeg vinner sjeldent, så er da bare å vente og se

Hehe , ja det gjenstår å se hvordan den ser ut IRL

Gleder meg til jeg blir skikkelig frisk, da skal det ryddes utenfor her..

Skikkeig frisk skulle gjerne jeg også blitt, men jeg har bare hatt en liten forkjølelse, ikke influensa, så jeg skal slett ikke klage.

Back
Topp