Peppercat
Gift med forumet
Det stemmer.Starter 13.00 om jeg husker rett![]()
Og god morgen jenter. Hatt en grusom natt med urolig søvn. Barn som tror de kan stå opp kl 5 om natten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmer.Starter 13.00 om jeg husker rett![]()
ÅhDet stemmer.
Og god morgen jenter. Hatt en grusom natt med urolig søvn. Barn som tror de kan stå opp kl 5 om natten.
Off da! Her har jeg sendt sambo på lang skitur med bikkja og ligger selv på sofaen og leser bok.. skal sette på radioen og høre på 3mila kl 13 tenkte jeg..Trøtt og sliten allerede, og alt for mye å gjøre....
-Dusje
- Handle dagligvarer til hele uken
- Se slutten av 30 km mens jeg sorterer babytøy
- Levere barna
- Handle på Ikea
- Handle bursdagsgaver til eldsten
- Rydde oppe
- Montere hyller
Skal prøve å utnytte at vi har barnefri og mannen er hjemmeOff da! Her har jeg sendt sambo på lang skitur med bikkja og ligger selv på sofaen og leser bok.. skal sette på radioen og høre på 3mila kl 13 tenkte jeg..
Håper du klarer deg gjennom dagen, og tar vare på deg selv innimellom alt!
Hun her pleier ikke, men har feber, så jeg tror det er derfor. Nå er det vm også må vi handle, så får slappet litt av.Åhhåper du får slappet av litt i løpet sv dagen!
jeg har også en som vil stå opp midt på natten, hjelper ikke at hun har sovet veldig urolig i natt og..
Mer spennende når det er tettVet ikke hvor spennende jeg syns 3 mila er jeg altså. Therese er så sterk.
Mer spennende når det er tett![]()
Ja, når d er tett og med flere nasjoner, da er d spennende![]()
På hytta med dårlig mobilnett, så orker ikke vente så mye ;-) ligger og leser..D er så rolig her. Mange som driver på hjemme?![]()
Og ikke minst, selv om det er 31 dager i mars, er grensen for å være med i trekningen bare 1.500 i mars ogsåNå har de lagt ut premiene for mars også! Mulig å vinne krybben i mars og![]()
De står på her også.Jeg sitter å ser på fantasiens flyttefolk........ Håper ungen sovner litt på meg, hun er blitt kjempe forkjøla og sovet dårlig i natt.. Bare håper ikke hun får feber, vi har så fine planer i morgen!!![]()
Ja!! Huff...De står på her også.
Syns de er forferdelig slitsomme
Jeg regnet nesten med det da du bare manglet 3 innlegg på oppdateringen for 3 timer sidenJa!! Huff...
I det hun holdt på å sovne rykket hun til og ville ha drikke.. Så ble ingen soving...
Ellers har jeg nå passert 1500![]()