Selvfølgelig.. men har aldri hørt at det er forskjell på ryggen på gamle og nye.. men jeg vet ikke. Har ikke testet..Men da er den nyere en 2003 så da skal den jo passe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selvfølgelig.. men har aldri hørt at det er forskjell på ryggen på gamle og nye.. men jeg vet ikke. Har ikke testet..Men da er den nyere en 2003 så da skal den jo passe.
Er ikke gjengen stort sett i mål, de som kommer i mål, da? Jegb kommer jo ikke i mål, men det er greitjeez som dere skravler da, er det siste innspurt?
Aner ikke... det er derfor vi spørSkal du ikke også på den "mage bøylen"? Den er nemlig ikke lik på gammel og ny
Kun festet på ryggen.. hvilket hjul? Stolen vår tror jeg er fra 2008 eller no.. arvet..
Jeg er ikke I mål. Mangler litt I underkant av 100.Er ikke gjengen stort sett i mål, de som kommer i mål, da? Jegb kommer jo ikke i mål, men det er greit
Nei.. kun på ryggenHull!
Hullet på den øverste plata
Har samme problemet, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne.
Jeg har ikke konsentrasjon jeg heller. I det hele tatt.
Det klarer duJeg er ikke I mål. Mangler litt I underkant av 100.
Det er ikke mye.Jeg er ikke I mål. Mangler litt I underkant av 100.
Jeg mangler derimot 400Det er ikke mye.
Klarer du fint![]()
Jeg ble akkurat spurt om å treffe ei venninne, men da går jeg glipp av stafetten.Hadde litt i overkant av en time jeg måtte jobbe.
Timet det, ferdig nå, og nå begynner stafetten![]()
Prioritering ;-)Jeg ble akkurat spurt om å treffe ei venninne, men da går jeg glipp av stafetten.
Jepp, sitter og glorNå begynner det :-D
Det er ikke mye.
Klarer du fint![]()
Ja håper på det. Siste frist I morgen er det ikke? Hadde 100 I går så burde gå.Det klarer du
Men du ønsker deg ikke denne månedens premier, og så du skulle spare skravleenergien til neste månedJeg mangler derimot 400
Ja burde vel prioritere å være sosial.Prioritering ;-)
Si du kan etter stafettenJeg ble akkurat spurt om å treffe ei venninne, men da går jeg glipp av stafetten.
Tja..Ja burde vel prioritere å være sosial.
Man har tilogmed i morgen, jaJa håper på det. Siste frist I morgen er det ikke? Hadde 100 I går så burde gå.