Jobbet. hvert over alt og rundt. Skal på jobb igjen i kveld.Du har gjort da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobbet. hvert over alt og rundt. Skal på jobb igjen i kveld.Du har gjort da?
Sverige fikk sølv, og Finland fikk bronseHvem fikk brosje og sølv?
Uff da.Sliten.no
Skulle ønske noen ga meg forbud mot å vaske badsitte/stå på kne på gulvet er ikke noe for meg :/
Både jobbe dag og kveld...Jobbet. hvert over alt og rundt. Skal på jobb igjen i kveld.
Du får slappe av nå, må ikke slite deg helt ut.Sliten.no
Skulle ønske noen ga meg forbud mot å vaske badsitte/stå på kne på gulvet er ikke noe for meg :/
Uff da.
Kanskje du kan slappe litt av nå, da.
Flink du har vært![]()
Er det så at du er hjemme siden du er sykemeldt?Takk♡
Har jo så mye annet å gjøre ogskal klare å gå ut med søpla og få bært ned noen saker ihvertfall
![]()
Nei, jeg går på svangerskapspengerEr det så at du er hjemme siden du er sykemeldt?
I så fall MÅ du huske på det.
Da er du hjemme for å få slappet av, er ikke bare deg som skal ta deg av hus og hjem
Dersom du har problemer med hoftene trenger du vel en kombinasjon av å bevege deg og pause....Nei, jeg går på svangerskapspenger
Men hoftene merker jeg uansett. Slik har det vært i mange år. Trenger å bevege meg litt![]()
Hm...kanskje det kommer når du setter deg ned i kveld, etter en dag med mye gåing i trapper.
Søstra mi drev og styra noe fælt på slutten da hun gikk gravid. Vannet gikk mens hun sov samme natta som hun hadde drevet med mye ommøblering osv![]()
Oppdatering kl 14:45
1. m&m mini 2.896
2. Mirell 2.843
3. Peppercat 2.356
5. Lilleblomst_15 2.224
6. lizzed 2.141
7. Hope91 2.087
8. Kengu 1.768
10. Musemor med to små og en i magen 1.695
11. Lady_Z 1.592
15. Babylito 1.403
16. ALN89 1.387
17. trinebeth 1.359
20. EJ 1.072
21. Sara 1.053
24. Beckymams 843
25. Mallejenta 799
45. Lanterne 377
79. Fiona84 260
Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.393 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 15 øverste ajour til 1.500.
13 er over 1.500
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Dersom du har problemer med hoftene trenger du vel en kombinasjon av å bevege deg og pause....
Men det kommer til å være deilig å bli ferdig også da...
Mensmurringer og verking bak i beina.Ligger på sofan litt nå og kjenner mensmurringer og verking bak i bekkenet.
Ene jordmora sa etter at hun sjekka meg at hun kunne kjenne at d kom til å gå fort når d starter på ordentlig. Var noe med bekkenet å gjøre..
Som du ser, da er du også medTusen takk for oppdateringen![]()
Ligger på sofan litt nå og kjenner mensmurringer og verking bak i bekkenet.
Ene jordmora sa etter at hun sjekka meg at hun kunne kjenne at d kom til å gå fort når d starter på ordentlig. Var noe med bekkenet å gjøre..
Hvor stor åpning har du?Ligger på sofan litt nå og kjenner mensmurringer og verking bak i bekkenet.
Kanskje dere to føder samtidigHvor stor åpning har du?
Jeg hadde visst 3cm nå
Ja. PrøverBåde jobbe dag og kveld...
Nå må du huske å passe litt på deg selv også