• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

JSiden få leser dagboka mi, må jeg vel legge dette her om noen skal passe på og arrestere meg om jeg slår på pc for tidlig.

Tankene mine....

Forsøker jeg hardt på å fokusere på noe annet. Huset. Hagen. Så og plante. Kosthold. Ungene. Oppfølging. Lekser. Mosjon. Hunden.

Egentlig alt annet en syklusen. For dersom det ikke kommer mer, så har jeg et vagt håp i noen dager til.

Men jeg tror jeg så litt mer ferskt blod i sted. Mest bare brune rester, men noe rosa.

Vente og se.

Og da helst ikke tenke. Bare håpe dagene går.

Så, om noen gidder pushe meg, jeg må gjøre det jeg ikke orket i går, for da lå jeg selvmedlidende på badegulvet i stedet.

Jeg må gå ut med boss og kompost.
Tømme oppvaskmaskina
Lage middag til meg og ungene, og spise den.
Vaske opp.
Så chili
Og evt blodbeger
Kanskje noe urter med ungene.

Så først er det lov å slå på pc.

Men snike på mobil underveis, selvsagt...

Og ja, jeg spotter altså. Mer rødt i dag, ingen tvil om det. Hvorfor så tidlig som 8 dpo (i går) vet jeg ikke.

God morgen damer. Her ligger jeg enda I senge. Hva gjør dere? Ble ikke så aktiv I går som jeg håpet fot bv klikket hele tiden på tlf

God morgen:) har du sovet godt?

JSiden få leser dagboka mi, må jeg vel legge dette her om noen skal passe på og arrestere meg om jeg slår på pc for tidlig.

Og ja, jeg spotter altså. Mer rødt i dag, ingen tvil om det. Hvorfor så tidlig som 8 dpo (i går) vet jeg ikke.
Allerede???
Hva sier GU om denne spottingen?
Syns det virker som om den kommer tidligere og tidligere

Hva har du fått gjort foreløpig da? Du er vel på jobb, så du ikke har begynt enda? ;)
Burde lage meg et forbud mot tlf jeg...sjelden jeg sitter på pc:p

Kjedelig med spotting:( når pleier du å begynne å spotte da? Finnes jo alltid et håp om at det er en god grunn til at det kommer tidlig...♡

:( liker ikke at du spottee

Hehe. Jeg var oppe fra sofaen og tok oppvaska jeg, men jeg ble visst dratt tilbake igjen:confused: haha
Slipper trapp da:)

Jeg skal straks gå ned på kjøkkenet og tømme oppvaskmaskina og fylle inn d som ikke fikk plass i sted. Så satser jeg på at vaskemaskina er ferdig så jeg får tatt med meg renklærne opp og får hengt opp de :)

Nå på morgenen så. Har vondt I ryggen og vestre skulder. Blitt dårlig med søvn I natt, men tatt igjen litt I dag :)

Bra du fikk tatt igjen litt da:)
Noen planer videre da?

Jeg skal straks gå ned på kjøkkenet og tømme oppvaskmaskina og fylle inn d som ikke fikk plass i sted. Så satser jeg på at vaskemaskina er ferdig så jeg får tatt med meg renklærne opp og får hengt opp de :)

Blir mye trappegåing på deg nå da;) hehe
Krysser fingrene for at det har en virkning på lille i magen♡

Slappe av. :) ikke helt I form. Fyllesyken er tilbake I dag. Hvordan går det med deg?

Æsj:( håper det forsvinner igjen♡

Jeg spiser litt nå, og har funnet ut at jeg får halsbrann av brødmat:o ellers er formen helt grei, og jeg SÅÅÅ et par minispark istad♡
Skal henge opp klær nå...

Æsj:( håper det forsvinner igjen♡

Jeg spiser litt nå, og har funnet ut at jeg får halsbrann av brødmat:o ellers er formen helt grei, og jeg SÅÅÅ et par minispark istad♡
Skal henge opp klær nå...
Vi liker mini spark :) skal spise nå her også...

Hva har du fått gjort foreløpig da? Du er vel på jobb, så du ikke har begynt enda? ;)
Burde lage meg et forbud mot tlf jeg...sjelden jeg sitter på pc:p

Kjedelig med spotting:( når pleier du å begynne å spotte da? Finnes jo alltid et håp om at det er en god grunn til at det kommer tidlig...♡
På jobb ja. Får oppdatere når jeg sniker. Hjemme antatt ca 1630

Vi liker mini spark :) skal spise nå her også...

Minispark er kjempegøy :D måtte ringe mannen og fortelle, og han ser jo for seg en liten alien som prøver å bryte seg ut:p hihi

Nå har jeg spist 6 skiver, så da er det på tide å gjøre noe. Fikk beskjed om at jeg burde spise lite og ofte, type hver 3. time, men 6 skiver er vel ikke lite??? Kan fortsatt spise om 3 timer da:p haha

Back
Topp