Felles skravle 2015

TIL ALLE SOM ER MED PÅ OPPDATERINGEN

Vil bare minne om at den er frivillig, jeg det har variert litt hvem som gjøre det.
For tiden er det meg.
Jeg er bare en vanlig bruker her på BV, og er ikke på noen måte "ansatt" av BV.
Disse oppdateringene er for oss som skravler på denne tråden.
Oppdateringene tar også en stund å lage.

Opplever stadig folk kommer inn hit, er aktive en 1-2 dager, spør om å være med, for så å forsvinne igjen.
Fra og med neste måned kommer disse til å bli fjernet fra oppdateringen.
Det forstår jeg godt.

Jeg kan evt prøve å ta det, men da blir det bare på kveld (evt kan jeg ta kveld og noen andre dag) for jeg orker ikke fra mobil. På pc er klipp og lim og flere vinduer og programmer enklere.

Lunsjdate :P
ImageUploadedByBV Forum1424945976.236401.jpg

Det forstår jeg godt.

Jeg kan evt prøve å ta det, men da blir det bare på kveld (evt kan jeg ta kveld og noen andre dag) for jeg orker ikke fra mobil. På pc er klipp og lim og flere vinduer og programmer enklere.
Jeg har ikke noe problemer med å ta det, ville egentlig bare si at jeg kommer til å bli litt strengere med hvem som kommer til å få stå der.
Hvertfall frem til gutten kommer

God morgen:)
Grøss for en natt, jeg og kengubarnet har byttet på å hoste hele natten.. Huttetu!
Gleder meg til dette er over

Paddington :) Poden her liker best filmer der det er ekte skuespillere. Ikke så glad i tegnefilm faktisk.

Blir sikkert gøy.
Hvor gammel er han? :)

Gleder meg til jeg kan ta med min på kino jeg♡

Oppdatering kl 10:42

1. m&m mini 2.844
2. Mirell 2.837
3. Peppercat 2.336
5. Lilleblomst_15 2.206
6. lizzed 2.112
7. Hope91 2.082
8. Kengu 1.764
10. Musemor med to små og en i magen 1.651
11. Lady_Z 1.589
15. Babylito 1.403
16. ALN89 1.386
17. trinebeth 1.328
20. EJ 1.071
22. Sara 1.038
24. Beckymams 802
25. Mallejenta 799
45. Lanterne 376
79. Fiona84 260

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.393 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 15 øverste ajour til 1.500.
13 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/

Hva har skjedd med Mirell? Hun raste jo forbi meg...hehe

TIL ALLE SOM ER MED PÅ OPPDATERINGEN

Vil bare minne om at den er frivillig, jeg det har variert litt hvem som gjøre det.
For tiden er det meg.
Jeg er bare en vanlig bruker her på BV, og er ikke på noen måte "ansatt" av BV.
Disse oppdateringene er for oss som skravler på denne tråden.
Oppdateringene tar også en stund å lage.

Opplever stadig folk kommer inn hit, er aktive en 1-2 dager, spør om å være med, for så å forsvinne igjen.
Fra og med neste måned kommer disse til å bli fjernet fra oppdateringen.

Høres ut som en grei plan. Unødvendig å ta med de som ikke henger her inne;)
Nå er den jo ganske lang og da:o

Kengubarnet har ikke det, så han er ed pappaen på jobb i dag.
Jeg har masse feber dessverre, men fikk jo det her noen dager etter mann og barn fikk det. Forhåptnligvis frisk iigjen i løpet av helga

Fortsatt masse god bedring til deg♡

Ja, ikke sant? Trodde maskina var ferdig, men er 1 time igjen. Så da ble d litt mer sofatid da :p

Hehe. Jeg var oppe fra sofaen og tok oppvaska jeg, men jeg ble visst dratt tilbake igjen:confused: haha
Slipper trapp da:)

God morgen damer. Her ligger jeg enda I senge. Hva gjør dere? Ble ikke så aktiv I går som jeg håpet fot bv klikket hele tiden på tlf

Back
Topp