Felles skravle 2015

Det er morro da :) blir nok litt hjemme hos meg å, er så gøy med nytt :D alltid noe og ordne på :)

Hvordan blir det i det nye huset da? Skulle gjerne hatt noe nytt her og:p hehe

God morgen jenter :) oppe tidlig i dag, måtte kjøre gubben på jobb :)
God morgon :) Tidleg opp med Jr o dag. Ventar på å få levert han i bhg slik at eg kan legga meg igjen :P
JM kontroll og i dag :)
God morgen, damer! Mannen klarer ikke å våkne og komme seg opp i riktig tid, så da må jeg våkne og trå til gitt. Jaja, skal vel klare å sovne igjen.
God morgen, alle sammen.

God morgen alle sammen :)

God morgen.
Hjalp tydeligvis å klage i går.
Har sover fra kl 23 i går kveld frem til nå.
Våknet litt et par ganger, men sovnet fort igjen

God morgen alle:)

Våknet av kl til mannen 0630 jeg og fikk ikke sove igjen:/
Godt jeg ikke skal på jobb :)

Noen planer for dagen?
Mornmorn :-) Har vært på hm allerede: sjokoladecroissant, biola og litt shopping :-) Ble et par ammesingletter også... 1424940111341.jpg

Hadde vært greit med frokost, ja.
Problemet er bare det at jeg har hatt besøk av denne for baskade gnomen i natt som limer deg fast i sengen.
Er jo umulig å stå opp

Haha, han er mye hos deg han :p
Har forsåvidt en fast gnom her og, men han holder som regel til ved sofaen. Også er det sånn lim som strekker seg, så jeg sprette fort tilbake når jeg reiser meg opp:p

En natt med god søvn holder nokk ikke med det underskuddet jeg har hatt, men det er en god start :)
Føler meg mye bedre i dag, men fremdeles fryktelig sliten.
Bør kanskje finne på noe annet enn bare sitte i sofaen å se på TV i dag slik at kroppen også blir fysisk sliten og lettere klarer å sovne av til kvelden..

Back
Topp