Felles skravle 2015

Fått gjort mye og vært veldig effektiv. Ble ferdig med det jeg absolutt måtte før permisjon
Har også vært våken siden 02:30 i natt og har vært totalt utslitt.

Hvorfor så tidlig våken? :o
Godt det var siste dag da, så kan du få slappet av litt kanskje;)

Uff. Det er ikke noe særlig. Håper du får anledning til å sove middag
Hvorfor så tidlig våken? :eek:
Godt det var siste dag da, så kan du få slappet av litt kanskje;)

Kan ikke sove middag, da vil jeg ikke klare å sove til natten.
Dersom man ser bort i fra den ene natten jeg sov godt i forrige uke en gang, så klarer jeg ikke å sove mer enn en 3-5 timer om nettene nå om dagen.
Enten så klarer jeg ikke å sovne, ligger gjerne våken til kl 4, eller så våkner jeg så alt for tidlig.

Nå klarer jeg ikke mer.

Sprakk totalt på mannen i morges for en fille ting fordi jeg var så trøtt

Dersom man ser bort i fra den ene natten jeg sov godt i forrige uke en gang, så klarer jeg ikke å sove mer enn en 3-5 timer om nettene nå om dagen.
Enten så klarer jeg ikke å sovne, ligger gjerne våken til kl 4, eller så våkner jeg så alt for tidlig.

Nå klarer jeg ikke mer.

Huff da. Men får du slappet av noe på dagtid nå når du ikke skal jobbe noe da?

Nå klarer jeg ikke mer.

Huff :( håper babyen kommer snart! Umenneskelig å holde på sånn :(

Huff da. Men får du slappet av noe på dagtid nå når du ikke skal jobbe noe da?
Pleier å gjøre det de dagene ikke har jobbet.
Har vært 80% sykemeldt den siste tiden, og bare jobbet på onsdagene.
Er bare sur og gretten akkurat nå siden jeg har på følelsen av at jeg har møtt veggen i tillegg til at hele kroppen gjør vondt.

Pleier å gjøre det de dagene ikke har jobbet.
Har vært 80% sykemeldt den siste tiden, og bare jobbet på onsdagene.
Er bare sur og gretten akkurat nå siden jeg har på følelsen av at jeg har møtt veggen i tillegg til at hele kroppen gjør vondt.

Får håper lille kommer ut snart da, to uker til f.eks ;), og at de verste plagene gir seg da:)

Mulig jeg blander, men skal hun ikke ha ks ei uke før termin, da?

Jo, stemmer vel det ja når jeg tenker meg om. Får håpe tiden går fort frem til det da:) det er 3-4 uker til det?

Heisann.. nå har vi spist hj.laget blomkålsuppe og jeg har bakt skolebrød idag :-D blir vel å smake litt senere!

Heisann.. nå har vi spist hj.laget blomkålsuppe og jeg har bakt skolebrød idag :-D blir vel å smake litt senere!

Sender du noen hit og da? :) hihi
Her har vi spist nakkekoteletter og ovnsbakt grønnsaker :D

Back
Topp