Felles skravle 2015

Håper jeg og. Men jeg merker ingenting :(
Jeg sa en formiddag :"det blir jo ikke baby i dag heller". Og har mine ord i behold, han er født fem over ett, ca tolv timer etter at jeg sa dette.

Jeg kjente plagsomme kynnere når vi handlet og laget middag. Den første rien klokken 20, og altså baby. 5 timer senere. Min førstefødte.

Jeg sa en formiddag :"det blir jo ikke baby i dag heller". Og har mine ord i behold, han er født fem over ett, ca tolv timer etter at jeg sa dette.

Jeg kjente plagsomme kynnere når vi handlet og laget middag. Den første rien klokken 20, og altså baby. 5 timer senere. Min førstefødte.
Lov å håpe på no slikt. Men har dårlig troa:p hehe
Men hun må gjeeerne komme i kveld da! Veldig gjerne :D

Under dyna jeg også. Ettet å ha dubbet på sofaen. Lukter ikke 1500 dette.

Ikke mer plage på øyet mitt spent på guttungen når han våkner, ser bra ut en så lenge.

Hvor mange har du nå da?

Så bra du er bedre da. Håper det samme for guttungen:)

Hei alle sammen.
Nå er det lenge siden jeg har vært her inne og skravlet. Hvordan går det med dere alle?

Du har gjort da? :o hehe
Her har jeg nettopp kommet fra jordmor og matshopping:)
JM var veldig fornøyd, og hun målte hjerteslag og symfysemål:D

Her går det bra :) Venter fortsatt på tr. Men vi har nå bestemt at vi skal gifte oss neste år :D

Dustetr. Kan vel dukke opp snart nå syns jeg. Hvilken dag er du på?

Gratulerer så masse:D
Bryllup er gøy♡

Lykke til imorra. Jeg skal også til jordmor - kl 10

Hvordan gikk det hos deg? Du er vel kanskje inne nå men...hehe
Her gikk det veldig bra. Opp nesten 10kg:o symfysemål på 19 og hjerteslag på 150 :)

Oh yes. Maaaange gangee

Hva svarer han da da?
Her hadde vi en periode for en stund tilbake hvor han slang mye dritt osv. Jeg sa til ham flere ganger, og til slutt pakket jeg bagen og var faktisk på vei ut med den:o har vært helt annerledes etter det, da jeg tror han innså at jeg faktisk kom til å stikke om han ikke skjerpet seg:) dette var en god stund før jeg ble gravid da...

Han var grei nok til at jeg sendte han på skolen

Jeg har vel rundt 950

Bra det da:)

Da er det bare å skravle på da;) ta et maraton de siste dagene.
Men siden det er bleiene du helst vil ha så er det kanskje ikke så viktig? :)

Bra det da:)

Da er det bare å skravle på da;) ta et maraton de siste dagene.
Men siden det er bleiene du helst vil ha så er det kanskje ikke så viktig? :)
Ikke så viktig nei, og derfor tror kjekk ikke at jeg orker. Kanskje.

Mannen min jobber mye mer.

Jeg jobber bare overtid i 6-7 uker
Men det nok det. Du har jo familie og behov for fri sammen med dem.

Ikke så viktig nei, og derfor tror kjekk ikke at jeg orker. Kanskje.

Du får si fra da vettu, om ånden kommer over deg, så får vi hjelpe deg litt;)

Hvordan gikk det hos deg? Du er vel kanskje inne nå men...hehe
Her gikk det veldig bra. Opp nesten 10kg:o symfysemål på 19 og hjerteslag på 150 :)
Absolutt fornøyd. Lå med hodet langt ned - ikke helt festet. Symfysemål på normalen og samme med hjertefrekvens..

Absolutt fornøyd. Lå med hodet langt ned - ikke helt festet. Symfysemål på normalen og samme med hjertefrekvens..

Så bra:D
Hva skal du til med nå da?

God morgen. Har faktisk sovet godt og lenge i dag. Nå skal vi til jm for siste gang og etter det skal vi ut å se etter et lite bord til å ha vedsiden av sofaen. Gleder meg til å komme meg litt ut

Er på butikken og skal handle litt mat.. så blir det å bake skolebrød og sy litt tenkte jeg :-D du da?

Akkurat nå spiser jeg litt:)
Tenkte jeg skulle få vasket kjøkkenet i dag ihvertfall, så får vi se hva det evnt blir for noe mer.
Hva skal du sy? :)

Akkurat nå spiser jeg litt:)
Tenkte jeg skulle få vasket kjøkkenet i dag ihvertfall, så får vi se hva det evnt blir for noe mer.
Hva skal du sy? :)
Nei.. må bla litt i boka og se hva jeg finner på.. mulig jeg bare syr noen flere siklesmekker for å øve meg litt før jeg prøver på bodyer og heldresser...

Nei.. må bla litt i boka og se hva jeg finner på.. mulig jeg bare syr noen flere siklesmekker for å øve meg litt før jeg prøver på bodyer og heldresser...

Siklesmekker er nok kjekt å ha:) har noe restestoff liggende her, som muligens kan bli noe sånt:D

Har kjøpt meg 3 bøker selv, og gleder meg til å komme ordentlig igang:D

Back
Topp