Felles skravle 2015

God morgon alle saman. Eller god formiddag:) håpar alle får ein strålande dag!!

Fin dag. Sol.

Jeg er trøtt. Eller sliten. Tok i og "spurtet" siste femti meter på svømming, og angrer. Det var helt greit, men jeg burde svømt en rolig etterpå, jeg hadde jo høy puls i dusjen. Og er helt, liksom ikke kommet ut av det i hodet.
Hvor langt svømte du i dag?

Det er så kjedelig å stå på jobb når det ikke er folk her!!!!

Hadde jeg hatt fri å bodd nærmere skulle jeg kommet og holdt deg med selskap, men er nok litt umulig :) har du planer for dagen etter jobb?
Det hadde hvert koselig. :)
Nei ikke mye planer ennå. Blir vel en kaffe og litt BV snoking etter jobb før jeg henter Vesla i barnehagen.

Det skjønner jeg godt at det er. Du får løpe ut og hente inn folk
Frister. Men da må jeg løpe ut tror jeg. Det er nemmelig ingen inne på senteret. :P

Nei ikke mye planer ennå. Blir vel en kaffe og litt BV snoking etter jobb før jeg henter Vesla i barnehagen.

Frister. Men da må jeg løpe ut tror jeg. Det er nemmelig ingen inne på senteret. :P
Snoking er trivelig det også. :)

Når det er kjedelig hos oss så ser jeg at det lett blir ommøblerings-dag i butikk delen :p

Frister. Men da må jeg løpe ut tror jeg. Det er nemmelig ingen inne på senteret. :p
Mn det klarer du int, ut og frist med noe så det kommer masse kunder

Noen som har hørt fra lilleblomst idag? Hun ble jo innlagt igår...

Tilfeldig quote! Sydde mitt første hjemmesydde "plagg" igår kveld :-) holder på å lære meg symaskina...

Vedlegg

• 1424775724099.jpg
    1424775724099.jpg
    67,8 KB · Visninger: 8
Back
Topp