Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt svømte du i dag?Fin dag. Sol.
Jeg er trøtt. Eller sliten. Tok i og "spurtet" siste femti meter på svømming, og angrer. Det var helt greit, men jeg burde svømt en rolig etterpå, jeg hadde jo høy puls i dusjen. Og er helt, liksom ikke kommet ut av det i hodet.
500 meter, jeg var sent ute. Hadde orket mer, men måtte avslutte pga klokkaHvor langt svømte du i dag?
Hadde jeg hatt fri å bodd nærmere skulle jeg kommet og holdt deg med selskap, men er nok litt umuligDet er så kjedelig å stå på jobb når det ikke er folk her!!!!
Det skjønner jeg godt at det er. Du får løpe ut og hente inn folkDet er så kjedelig å stå på jobb når det ikke er folk her!!!!
Det hadde hvert koselig.Hadde jeg hatt fri å bodd nærmere skulle jeg kommet og holdt deg med selskap, men er nok litt umulighar du planer for dagen etter jobb?
Frister. Men da må jeg løpe ut tror jeg. Det er nemmelig ingen inne på senteret.Det skjønner jeg godt at det er. Du får løpe ut og hente inn folk
Snoking er trivelig det også.Det hadde hvert koselig.![]()
Nei ikke mye planer ennå. Blir vel en kaffe og litt BV snoking etter jobb før jeg henter Vesla i barnehagen.
Frister. Men da må jeg løpe ut tror jeg. Det er nemmelig ingen inne på senteret.![]()
Det hadde hvert koselig.![]()
Nei ikke mye planer ennå. Blir vel en kaffe og litt BV snoking etter jobb før jeg henter Vesla i barnehagen.
Frister. Men da må jeg løpe ut tror jeg. Det er nemmelig ingen inne på senteret.![]()
Mn det klarer du int, ut og frist med noe så det kommer masse kunderDet hadde hvert koselig.
Liker snokingSnoking er trivelig det også.![]()
Hvis jeg finner noen mener duMn det klarer du int, ut og frist med noe så det kommer masse kunder
Vi gjorde om butikken akkuratNår det er kjedelig hos oss så ser jeg at det lett blir ommøblerings-dag i butikk delen![]()
Vi gjorde om butikken akkuratå den ser strøken ut. Lite å gjøre.
Jepp.Da blir det litt værre![]()
Der var du ja.. hvordan går det?God morgen
Vært våken siden før kl 4. Søvn er visst oppskrytt mener kroppen min.
Klart du gjør det.Hvis jeg finner noen mener du![]()
Hun har vært på før idagNoen som har hørt fra lilleblomst idag? Hun ble jo innlagt igår...