Felles skravle 2015

Har vel egentlig bare hopet seg opp de siste dagene. Har hvert så mye greier.. Så lite forståelse fra han sin side.
Så dette var toppen av alt. Men ja.. det ordnet seg til slutt :)

Ble pølsegryte.. kjapt og enkelt.
Jeg og Vesla spiste middag hos farmor og farfar så vi hadde jo spist allerede :)

Er vel ikke så lett for disse mannfolka å forstå. Jeg er faktisk veldig overrasket over mannen her, for han kan normalt sett være veldig uforstående.

Pølsegryte er godt da:)
Ble han glad for maten da?

Er vel ikke så lett for disse mannfolka å forstå. Jeg er faktisk veldig overrasket over mannen her, for han kan normalt sett være veldig uforstående.

Pølsegryte er godt da:)
Ble han glad for maten da?
ja han ble glad for maten... :P det var da han skjønte at jeg var lei meg. hahahaha

God morgen, godtfolk.

Jeg har en treigt start i dag, så det spørs om jeg rekker svømming.

Sto opp for 20 minutter siden, og det eneste jeg er ferdig med er egentlig å gå på do. Også sitter jeg på gulvet og surfer bv...

God morgen, godtfolk.

Jeg har en treigt start i dag, så det spørs om jeg rekker svømming.

Sto opp for 20 minutter siden, og det eneste jeg er ferdig med er egentlig å gå på do. Også sitter jeg på gulvet og surfer bv...
God morgen :)
Vært våken siden før kl 4. Søvn er visst oppskrytt mener kroppen min.

Jeg våkna av meg selv for en halvtime siden.

Virker vist bare ikke...

God morgen godt folk. Nå er jeg oppe også. Men er ikke mye futt i meg heller kjenner jeg.

God morgen damer. Her har jeg kommet meg på jobb og ut. Håper dere har hatt en fin start på dagen :) og har sovet I natt

God morgen! Faktisk sovet ganske bra siden halv2tiden :-) planer for dsgen?

God morgen.
Sovnet først kl 2 i natt på grunn av halsbrann, og opp igjen kl 6.
Mann og frøken er kjørt til toget og snart skal jeg kjøre gutten kjøres til tannlegen før han skal på skolen.
Etter det går det i ett frem til leggetid.
Tror ikke jeg får mulighet til å sov på formiddagen i dag.
Håper det gjør at jeg vil sove bedre til natten.
I morgen er det siste dag på jobb før permisjon

God morgen! Ha en strålende dag :) her skal meg og poden en tur til en fotograf for å hjelpe med ett bilde til en utstilling :)

God morgen.
Mann og frøken er kjørt til toget og snart skal jeg kjøre gutten kjøres til tannlegen før han skal på skolen.
Så godt at du går ut i permisjon etter imorra :-) Håper du får en god dag selv om den ikke har startet så bra!

God morgen. Jeg ligger å venter på at mannen kommer hjem igjen etter å ha levert knoll og tott i bhg. I dag skal han hive masse greier i garasjen og jeg skal på treff :-)

God morgen!

Her venter jeg på å dra til legen med urinprøve. Jm som ville dobbelsjekke siden jeg har konstant kynnere.

Skal stå opp nå og lage meg frokost. 13 dager igjen til termin...

God morgen.
Huff. Det er fælt å ikke få sove. Håper du får sove bedre I natt.

Fin dag. Sol.

Jeg er trøtt. Eller sliten. Tok i og "spurtet" siste femti meter på svømming, og angrer. Det var helt greit, men jeg burde svømt en rolig etterpå, jeg hadde jo høy puls i dusjen. Og er helt, liksom ikke kommet ut av det i hodet.

Back
Topp