Felles skravle 2015

Fordi vi har to barn, statens definisjon på "nok unger pr par"

Aha. Kjedelig at staten skal få "bestemme" at dere har nok barn da:/

Tror ikke det blir så sent her heller i dag. Skal tidlig opp i morgen og spise frokost og tur til sverige med Huleboer! :)

I morgen skal jeg etter planen opp tidlig for å være på svømmehallen klokken 7, så det gjør meg ikke noe å legge meg, nei

Aha. Kjedelig at staten skal få "bestemme" at dere har nok barn da:/

De bestemmer jo bare at de ikke vil sponse oss i forsøk med assistert befruktning da. Vi får jo absolutt lov å prøve om vi vil, og tar oss råd til det. Vi er jo heldige nok, vi HAR råd. Men for prisen av et slikt forsøk for jeg et større drivhus enn jeg har tenkt meg, med innlagt vann og strøm, tror jeg...

I morgen skal jeg etter planen opp tidlig for å være på svømmehallen klokken 7, så det gjør meg ikke noe å legge meg, nei

Det er tidlig å svømme ja. Når begynner du på jobb da?
Jeg skal ikke ut før 8 jeg da...:p

Tja, det kan variere litt fra klinikk til klinikk, også er det jo da at vi heller ikke får refundert noe av medisinen mener jeg, som for dem som har rett på offentlige forsøk dekkes over 15 000 for tre forsøk

Prisen er vel sånn 25-30 000 pr forsøk, pluss medisin, eller pakke på tre forsøk for sånn ca "3 for 2" tilbud.
Oh, det var dyrt ja.

Det er tidlig å svømme ja. Når begynner du på jobb da?
Jeg skal ikke ut før 8 jeg da...:p

Jeg begynner på jobb etter svømmina, naturlig nok...

Jeg har fleksitid, så jeg svømmer, dusjer og kler meg, kjører de 5 min videre til jobb, og går på jobb, jobber fra jeg kommer til jeg må gå, og sånn går nå dagene.

Oh, det var dyrt ja.

Ja, det er det, så tanken på hva ANNET vi kan bruke de pengene på spiller inn. Vi har dem.
Jeg har lyst på drivhus
Vi bør pusse opp badet
Jeg har lyst å pusse opp kjøkkenet, stua trenger nytt gulv eller puss og lakk av gammel parkett. (felles gulv med kjøkkenet, som virkelig trenger det!)
Jeg har lyst på en "sydenferie" egentlig, men ungene er happy med to uker hos bestemor og en dag i hunderfossen da.

De bestemmer jo bare at de ikke vil sponse oss i forsøk med assistert befruktning da. Vi får jo absolutt lov å prøve om vi vil, og tar oss råd til det. Vi er jo heldige nok, vi HAR råd. Men for prisen av et slikt forsøk for jeg et større drivhus enn jeg har tenkt meg, med innlagt vann og strøm, tror jeg...

Joda, derfor jeg skrev det i anførselstegn.
Hadde de ikke latt dere prøve i det hele tatt, hadde det jo vært hårreisende.
Ang privat, så er jo det noe dere må føle på selv selvfølgelig. Det er jo mye penger som kan brukes til andre ting og, så da går det vel mest på hvor viktig det er for dere med en liten en til :)

Jeg begynner på jobb etter svømmina, naturlig nok...

Jeg har fleksitid, så jeg svømmer, dusjer og kler meg, kjører de 5 min videre til jobb, og går på jobb, jobber fra jeg kommer til jeg må gå, og sånn går nå dagene.

Er du ferdig med de lange dagene nå da? :)
Deilig med fleksitid da:)

BØØØ!!! :hilarious::hilarious::hilarious:

Skvett!!! :eek:
Haha
Har du det bra i kveld?
Bedre nå...
Har hatt en avslappende dag med farmoren min :smug:
Etter at vi kom hjem laget jeg mat til gubben mens han var i dusjen. Så la jeg Vesla.
Plutselig kom han ut å var sint fordi han ikke fant noe greier på badet.
Sa til ham at jeg ikke hadde sett det han lette etter å da ble han bare mer bjeffete..
Fikk lagt Vesla ferdig før jeg satte meg i stua å små tuta for meg selv.
Så han satt der og spiste da.. bare kikka på meg.
Så spurte han meg litt sånn dumt.. hvorfor griner du?

alt i alt.. han sa unnskyld og alt ble bra igjen...
Så smiler jeg igjen ;)

Bedre nå...
Etter at vi kom hjem laget jeg mat til gubben mens han var i dusjen. Så la jeg Vesla.
Sa til ham at jeg ikke hadde sett det han lette etter å da ble han bare mer bjeffete..

Så smiler jeg igjen ;)
Min er og sånn. Skjønner ikke når han bør si unnskyld eller at han har gjort no galt

Min er og sånn. Skjønner ikke når han bør si unnskyld eller at han har gjort no galt
Tror det er en mannfolk greie.. De skjønner ikke at tårer eller stillhet etter en sånn hendelse muligens kan komme av at man er lei seg.

De leser følelser dårlig.

Bedre nå...

Så smiler jeg igjen ;)

Mister og misses hormonell??? ;)

Bra det endte med smil til slutt da:)

Hva ble maten da?

Mister og misses hormonell??? ;)

Bra det endte med smil til slutt da:)

Hva ble maten da?

Har vel egentlig bare hopet seg opp de siste dagene. Har hvert så mye greier.. Så lite forståelse fra han sin side.
Så dette var toppen av alt. Men ja.. det ordnet seg til slutt :)

Ble pølsegryte.. kjapt og enkelt.
Jeg og Vesla spiste middag hos farmor og farfar så vi hadde jo spist allerede :)

Back
Topp