Felles skravle 2015

På sv.kontroll gikk det bra :) Var hos legen. Får ikke gå til JM før uke 24, så er der neste gang. Fikk høre hjerteslagene som i dag lå på 140. Blodtrykk og urin var bra :)
Hos fysio var det trening og litt trykking. Fy søren så vondt det gjør!

Får ikke? Hvorfor ikke? Her var jeg hos jm i uke 6 :p hehe
Bra alt så bra ut da:)
Trykking kan gjøre veldig vondt:o er veldig glad for bassengtreningen jeg fant her. Føler at det blir en myk trening med mindre belastning:)

Får du dagene til å gå mens du er sykemeldt da?

Nei stikk i fingeren har jeg ingenting i mot.. :) Er ikke vondtene som plager meg.. Det er NÅLENE!!!! :P

I forhold til smertene syns jeg i armen er best, men ikke i forhold til skrekken.
Jeg hørte blodet bruse ned i glassene i dag! Drit ekkelt! Sitte å puster meg gjennom og jeg ble stukket en gang i hver arm! Var en i praksis som stakk i den ene armen, men så rant det ikke mere blod.. Tror de forresten tømte meg, fylte jo mange glass :o

Var de vi skulle reist med i dag

Hvor skulle dere?

God bedring til Kengubarnet forresten. Regner med det er derfor dere ikke skal dra?

Får ikke? Hvorfor ikke? Her var jeg hos jm i uke 6 :p hehe
Bra alt så bra ut da:)
Trykking kan gjøre veldig vondt:eek: er veldig glad for bassengtreningen jeg fant her. Føler at det blir en myk trening med mindre belastning:)

Får du dagene til å gå mens du er sykemeldt da?
For i Bergen kommune så legger de det opp slik at du skal gå til legen først, og JM først i uke 24. Vist du ikke har spesielle grunner til å komme inn før.

Kom desverre tidligere her denne gangen... men håper du slipper unna :) Hva gjør en MT i forhold til fysio egentlig?
De gjør vel mye av det samme da en mt er en fysio med videreutdanning. Husker ikke helt hva som ble gjort, men hun maskerte ihvertfall en del og tapet ryggen. Husker ikke om hun knakk noe.. Men hun liker å torturere meg :p

Hihi... Ja noe sånt. Er litt små bekymret. Får ikke på meg gifteringen. Tok den av meg I går natt for syns det var ubehagelig. Skal jo ikke ha så mye vann I kroppen allerede.
Edit. Nå fikk jeg det til. Men ikke like etter at jeg våknet

Når skal du til kontroll da? Blodsirkulasjonen er vel annerledes den og, så kan jo ha noe med det å gjøre siden det bare var på morgenen:)

De gjør vel mye av det samme da en mt er en fysio med videreutdanning. Husker ikke helt hva som ble gjort, men hun maskerte ihvertfall en del og tapet ryggen. Husker ikke om hun knakk noe.. Men hun liker å torturere meg :p
Når jeg er hos fysio er det mest trening. Ikke noe mye han tar på meg liksom...

Når skal du til kontroll da? Blodsirkulasjonen er vel annerledes den og, så kan jo ha noe med det å gjøre siden det bare var på morgenen:)
Helt sikkert. Ikke før 10 mars så er en stund til

Til København :)
Yes det er derfor. Takk:)

Kjedelig å måtte avlyse da, men det er vel ikke noe særlig med tur når man er syk heller. Håper det går fort over♡
Får du noe fornuftige svar fra dem da?

For i Bergen kommune så legger de det opp slik at du skal gå til legen først, og JM først i uke 24. Vist du ikke har spesielle grunner til å komme inn før.

Ah. Her fikk jeg beskjed om at det bare var å komme inn så tidlig som mulig. Med tanke på en lege som ikke klarte å fikse svangerskapspenger så var jeg veldig glad for det:) hehe
Også har jo JM litt bedre tid enn legen og. Men nå er jo jeg førstegangs og da.

Ah. Her fikk jeg beskjed om at det bare var å komme inn så tidlig som mulig. Med tanke på en lege som ikke klarte å fikse svangerskapspenger så var jeg veldig glad for det:) hehe
Også har jo JM litt bedre tid enn legen og. Men nå er jo jeg førstegangs og da.
Har heldig vis en fastlege som 2 ganger i uken er lege på helsestasjonen, så føler meg trygg på han :) Og så er jeg jo sykemeldt, så han ønsker også å følge meg opp. Så nå ble jeg enig med han om å ta annenhver gang.

Har heldig vis en fastlege som 2 ganger i uken er lege på helsestasjonen, så føler meg trygg på han :) Og så er jeg jo sykemeldt, så han ønsker også å følge meg opp. Så nå ble jeg enig med han om å ta annenhver gang.

Skal gå annenhver gang jeg og. Tror legen min ønsker å følge med litt pga jeg hadde dvitaminmangel da jeg ble gravid osv. Men jeg er glad for at jeg ikke skal til henne hver gang. Er ikke veldig fornøyd med henne:p haha

Skal gå annenhver gang jeg og. Tror legen min ønsker å følge med litt pga jeg hadde dvitaminmangel da jeg ble gravid osv. Men jeg er glad for at jeg ikke skal til henne hver gang. Er ikke veldig fornøyd med henne:p haha
Hehe! Nei, er kjedelig om man ikke er fornøyd :P Du får bytte da kanskje? Eller er alle fullbooket?

Hehe! Nei, er kjedelig om man ikke er fornøyd :P Du får bytte da kanskje? Eller er alle fullbooket?

Tenkte jeg skulle bytte når jeg er ferdig med svangerskapet:p nå har hun jo satt opp time i slutten av mars.

Back
Topp