Felles skravle 2015

Det er det. Skal høre litt mer med helsestasjonen om når man kan søke/få svar..
Kan være lurt å ringe til bhg og høre om de har opptak i januar. Vi hadde det til kommunen sluttet og gi tilskudd for det. Da var den en del som fikk plass og betalte noen mnd før de begynte eller de fikk permisjon fra plassen

Kan være lurt å ringe til bhg og høre om de har opptak i januar. Vi hadde det til kommunen sluttet og gi tilskudd for det. Da var den en del som fikk plass og betalte noen mnd før de begynte eller de fikk permisjon fra plassen
Er ikke det her - har lest på kommunens hjemmesider. Men de har eget skjema for søknad utenfor hovedopptaket.. og så har arb.giver til mannen andel i mobo bhg her, så får no prioritering tror jeg.. samt at jobben hans betaler bhg plass for oss..

Er ikke det her - har lest på kommunens hjemmesider. Men de har eget skjema for søknad utenfor hovedopptaket.. og så har arb.giver til mannen andel i mobo bhg her, så får no prioritering tror jeg.. samt at jobben hans betaler bhg plass for oss..
Oj, det må jeg si. Det er jo en veldig fin gode å ha.

Oj, det må jeg si. Det er jo en veldig fin gode å ha.
Jepp - veldig bra arb.giver og gode vilkår.. kona til han som eier firmaet er styrer i en av bhg her :-P Men arb.giver til mannen vil gå langt for å hjelpe oss på alle mulige måter for at det skal fungere.. kjempeheldige.. men må vel skatte av det da..

Jepp - veldig bra arb.giver og gode vilkår.. kona til han som eier firmaet er styrer i en av bhg her :p Men arb.giver til mannen vil gå langt for å hjelpe oss på alle mulige måter for at det skal fungere.. kjempeheldige.. men må vel skatte av det da..
Hvis hun er styrer i en privat bhg har de litt mer frihet når det kommer til opptak. Dere betaler vel mye mindre skatt enn det bhg koster vel??

Da er en lang bursdag over. To selskap, og besteforeldre som satt igjen og pratet, veldig kjekt. Men jeg er veldig klar for senga

Og så var det morgen og ny dag

Det var det faktisk.. Skulle gjerne fått sove litt til, men må vente til mini i magen roer seg litt ned. Våknet når samboer snakket til henne i 4 tiden.. ;)
Jeg gleder meg til å legge meg i kveld

God morgen jenter.
I dag er det nøyaktig 4 uker til KS, og jeg kjenner panikken begynner å komme.
Dette svangerskapet har gått så alt for fort

Her er det 6 dager til termin i dag. Dvs på slutten sv denne uken. Helt uvirkelig. Datoen jeg har ventet og telt ned til såååååååå lenge er her snart. Så rart!

God morgen. Her har jeg en baby som fremdeles snur seg opp og ned. Jeg blir gal, kan jo ikke forholde meg til noe.

God morgen! 6,5 uke til termin her :-) spennende tider fremover nå - mange små som skal komme til verden de neste ukene :-D

Her er det 6 dager til termin i dag. Dvs på slutten sv denne uken. Helt uvirkelig. Datoen jeg har ventet og telt ned til såååååååå lenge er her snart. Så rart!
Hvordan er formen da? Noen tegn på modning osv?

Jeg skal en tur til Moa imorra forresten.. :-)

Heisann ! Ikke noe søvn i natt heller, nå er jeg helt knekt, men så mye jeg skulle ha gjort... Ligger på sofaen med dyna foreløpig å ser twilight❤️

Back
Topp