Ja veldig greit. Hadde bare 5 i dag for å nå detDu er 2 innlegg over dagens mål.
Er kanskje litt greit å ligge litt foran også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldig greit. Hadde bare 5 i dag for å nå detDu er 2 innlegg over dagens mål.
Er kanskje litt greit å ligge litt foran også
Jepp. Men det er kommunen så tviler.Men da trenger de rett og slett flere biler slik at dere kan bytte på slike dager.
Ja det hører medVeldig flink, og hun får selvfølgelig skryt etterpå![]()
Vel det er arbeidsgivers problem dersom du må bruke din arbeidstid på å lade bilenJepp. Men det er kommunen så tviler.
Ja. Var heldigvis ferdig med det jeg skulle gjøre. Var på tur inn til kontoret da jeg ble friVel det er arbeidsgivers problem dersom du må bruke din arbeidstid på å lade bilen
Deilig daSamme som deg her. Sitter å slapper av med frøken nå
Nei det er vanskelig å komme seg opp igjen. Ser barnetv nå.. hihiDeilig dajeg innser nå at jeg aldri skulle lagt meg på sofaen. Vet ikke om jeg kommer meg opp
![]()
Nei det er vanskelig å komme seg opp igjen. Ser barnetv nå.. hihi
*gir deg en puff så du kommer deg opp *Ligger å psyker meg opp til å reise meg. Blææææææ. Gi meg stryke![]()
Hahahahaha. Takk. Kom meg faktisk opp.*gir deg en puff så du kommer deg opp *
Hihi. . Bare hyggeligHahahahaha. Takk. Kom meg faktisk opp.![]()
Da var hvertfall støvsuginga gjort unna. Dusjen neste kanskje daHihi. . Bare hyggeliggreit å psyke seg opp litt
Jeg har vært på butikken å handletDa var hvertfall støvsuginga gjort unna. Dusjen neste kanskje da![]()
Jeg tok meg en deilig laaaaaaaaaaang dusj... Nå må jeg bare bli kvitt den kvalmen som hentet meg innJeg har vært på butikken å handlet
God kveld til deg ogsåGod kveld jenter.
Gjort noe spennende i dag, jeg har ikke ?
Holder på å legge frøkena her også.Jeg tok meg en deilig laaaaaaaaaaang dusj... Nå må jeg bare bli kvitt den kvalmen som hentet meg inn
hehehe.. Vesla skal til å legge seg og mannen har sovna i stolen "sin". Å han skal på jobb i natt.
Holder på å legge frøkena her også.