Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi... litt moro drøm. Men trodde de fleste godtok litt alene tid den første dagenGod morgen jenter.
Da var dagen i gang her, og jeg er oppe med en aldeles skjønn liten 3-åring.
Drømte i natt at gutten kom, og enkelte i familien ble skikkelig sure siden vi hadde lyst på de første timene med gutten selv og først ringe og fortalte det litt ute på kvelden selv om KS'et var tidlig på morgenen..
Så gøyDet kunne jeg tenke meg å prøve. Elsker å spille spill
![]()
Det er kjempegøy!hørtes morro ut!! må finne det spillet!!!
God morgen jenter.
Drømte i natt at gutten kom, og enkelte i familien ble skikkelig sure siden vi hadde lyst på de første timene med gutten selv og først ringe og fortalte det litt ute på kvelden selv om KS'et var tidlig på morgenen..
God morgen.. begynner så smått å våkne. Vurderer å stå opp og la mannen sove ut idag..
Her har dagen startet dårlig. Snuppa på 6 presterte å tette doen, og så smalt hun med baddøra når jeg sa at hun måtte kle på seg før frokost.
Så her har dagen så langt bestått av kjefting
Nå har jeg lagt meg igjen..
Ja, gjør detDet er kjempegøy!kan se om jeg får tatt noen bilder i kveld som jeg kan legge ut
![]()
God morgen damer. Her ordner jeg meg for å gå på jobb. Hva skal dere gjøre i dag?
God morgen jenter.
God morgen.. begynner så smått å våkne. Vurderer å stå opp og la mannen sove ut idag..
Her har dagen startet dårlig. Snuppa på 6 presterte å tette doen, og så smalt hun med baddøra når jeg sa at hun måtte kle på seg før frokost.
Så her har dagen så langt bestått av kjefting
Nå har jeg lagt meg igjen..
God morgen!God morgen damer![]()
Ser alle har hatt litt forskjellig start på dagen![]()
Jeg er jo A-menneske. Så selv om jeg har både manne og barne fri så våknet jeg halv 9. Nå spiser jeg nystekte rundstykker med hvitost påSnuppa i magen var litt stille i dag tidlig, så jeg bare tok tak i magen og ristet litt. Og da våknet hun
Utrolig artig.
Planer i dag da?
Deilig å sove lenge.God morgen!
Jeg har sovet helt til 10:30. Ny rekord. Deilig
Kjenner jeg er så hoven i bena at det kommer til å bli vondt å gå. Så tror jeg ligger en stund til![]()
Ja veldig deiligDeilig å sove lenge.![]()
Det så deilig ut!Nå er frokosten inntatt på hytta og vi skal spille litt yatzy før vi går ut til detteVis vedlegget 104565
Det så bedre ut enn utsikten minNå er frokosten inntatt på hytta og vi skal spille litt yatzy før vi går ut til detteVis vedlegget 104565
JaaDet så deilig ut!
Haha, nå skal vi utDet så bedre ut enn utsikten min![]()
Ja, jeg ar, Morsomt men bare for de som kan tegneHar noen av dere spilt ryktet går? Guri for et morsomt spill!!![]()
Tid for bursdag eller?Gele er kokt. Muffins underveis. Kake etterpå.
Ungene rydder loftet, og jeg er helt matt. Svimmel og kvalm, ikke ideel form for en slik dag
Det så jo bare helt fantastisk utNå er frokosten inntatt på hytta og vi skal spille litt yatzy før vi går ut til detteVis vedlegget 104565