Felles skravle 2015

Har vært ute med venner idag.. liggi på sofaen en times tid nå.. mulig jeg må finne senga snart! Helt utslitt, og imorra skal vi rydde kjellern...
Tror det blir tidlig kvelden på meg også... Skal på jobb i morgen.. Å dagen i dag har ikke hvert annet enn energi som flyr ut av vinduet.. er helt utslitt.

Tror det blir tidlig kvelden på meg også... Skal på jobb i morgen.. Å dagen i dag har ikke hvert annet enn energi som flyr ut av vinduet.. er helt utslitt.
Huff.. får håpe du får sove godt før jobb imorra da!

Har noen av dere spilt ryktet går? Guri for et morsomt spill!! :D
Har lest at det skal være bra ja. Så det var på tilbud i en eller annen bokbutikk nå. Lyst å kjøpe det. Må man være mange spillere?

Min kjæres farfar <3
huff...
Min første begravelse var min oldemor. Hun var min beste venn da jeg var liten.
Har begravet moren min.
Hvert i begravelse til barndomskameraten min, samt 3 andre under 50 som døde av kreft.

Det jeg gruer meg mest til fremover nå er besteforeldrene mine.. Det kommer til å ta livet av meg.

huff...
Min første begravelse var min oldemor. Hun var min beste venn da jeg var liten.
Har begravet moren min.
Hvert i begravelse til barndomskameraten min, samt 3 andre under 50 som døde av kreft.

Det jeg gruer meg mest til fremover nå er besteforeldrene mine.. Det kommer til å ta livet av meg.
Her var alle mine besteforeldre død før jeg var 15.... Så har liksom ikke fått oppleve helt dette med besteforeldre. Den jeg hadde best forhold til var farmor, men hun gikk bort når jeg skulle begynne i 3. klasse...

Her var alle mine besteforeldre død før jeg var 15.... Så har liksom ikke fått oppleve helt dette med besteforeldre. Den jeg hadde best forhold til var farmor, men hun gikk bort når jeg skulle begynne i 3. klasse...
Farmoren min har hvert fungerende mamma for meg de siste 14 årene. Da jeg mistet mamma som 16 åring steppet farmor inn med en gang..
Farfar er 82 og farmor 75. Å de har Vesla mer en min pappa og bonusmamma.
Miste farmor kommer til å være som å miste mamma nr 2.

Farmoren min har hvert fungerende mamma for meg de siste 14 årene. Da jeg mistet mamma som 16 åring steppet farmor inn med en gang..
Farfar er 82 og farmor 75. Å de har Vesla mer en min pappa og bonusmamma.
Miste farmor kommer til å være som å miste mamma nr 2.
uff så trist... som min kjære sa sist uke når han fikk dødsbudskapet "jeg forstår meg ikke på døden"..... og det er vi vel ikke mange som gjør :(

uff så trist... som min kjære sa sist uke når han fikk dødsbudskapet "jeg forstår meg ikke på døden"..... og det er vi vel ikke mange som gjør :(
Jeg forstår det ikke jeg heller. Men jeg vet at det har betydning. Hadde jeg ikke mistet mamma da jeg gjorde det hadde jeg ikke sittet her jeg sitter i dag.

Jeg hadde ikke hatt æren av å bli mamma til Vesla og lille prinsen i magen.

har ikke hørt om det? hva går det ut på?
Har lest at det skal være bra ja. Så det var på tilbud i en eller annen bokbutikk nå. Lyst å kjøpe det. Må man være mange spillere?
Det er kjempegøy! Alle får delt ut hver sin blokk og en tusj, man får et ord man skal skrive ned og så tegne. Så sender man blokka videre til nestemann og han/hun skal gjette hva det er og skrive det ned, tredjemann skal tegne det den forrige har gjettet, den fjerde skal skrive ned hva den andre tegnet osv.

Jo fler, jo morsommere :) man må være minst fire :)

Lo så jeg grein enkelte ganger. En huleboer ble plutselig fjellklatrer, en minibank ble slotmaskin/ enarmet banditt osv :)

Det er kjempegøy! Alle får delt ut hver sin blokk og en tusj, man får et ord man skal skrive ned og så tegne. Så sender man blokka videre til nestemann og han/hun skal gjette hva det er og skrive det ned, tredjemann skal tegne det den forrige har gjettet, den fjerde skal skrive ned hva den andre tegnet osv.

Lo så jeg grein enkelte ganger. En huleboer ble plutselig fjellklatrer, en minibank ble slotmaskin/ enarmet banditt osv :)
Så gøy :D Det kunne jeg tenke meg å prøve. Elsker å spille spill :D

hørtes morro ut!! må finne det spillet!!!

God morgen jenter.
Da var dagen i gang her, og jeg er oppe med en aldeles skjønn liten 3-åring.

Drømte i natt at gutten kom, og enkelte i familien ble skikkelig sure siden vi hadde lyst på de første timene med gutten selv og først ringe og fortalte det litt ute på kvelden selv om KS'et var tidlig på morgenen..

Back
Topp