hehe... har du fått sett på flexi criben din da?Prøver, men det går tregt med meghaha
Har vært hos søstra mi osv en tur denne uka og da, så har ikke bare vært fornuft![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe... har du fått sett på flexi criben din da?Prøver, men det går tregt med meghaha
Har vært hos søstra mi osv en tur denne uka og da, så har ikke bare vært fornuft![]()
Veldig bra dere kom til en som var litt hyggeligere daog nå er lille jenta snart ute i den store verden♡♡♡
husker følelsen... Vesla kom med ett smell...Kjennes ut som en evighet til, men er bare 4 uker igjen nå.. Klarer ikke å begynne å forestille meg hvordan det vil bli å ha et lite barn engang![]()
God natt.. håper du sover godt!Da har jeg inntatt en panodil 500 mg og lagt meg. Spent på om jeg får noe søvn i natt da. Sovna skikkelig sent igår, men fikk sove utover dagen idag da. D går ikke i morgen. Jordmortime klokken 12..
Dårlig med det egentlig. Må få system på alt annet først, så jeg har ikke dratt den ut av bagen sinhehe... har du fått sett på flexi criben din da?
husker følelsen... Vesla kom med ett smell...
1 mnd før tiden med KS og med bare 1 times forvarsel![]()
Da jeg satt med spinalsprøyta i ryggen gikk det opp for meg "oh shit!!! jeg blir mamma NÅ!"
hvordan klarer du å la være!?!? hadde hvert det første jeg gjorde...Dårlig med det egentlig. Må få system på alt annet først, så jeg har ikke dratt den ut av bagen sin![]()
hehe sånn sett merker jeg veldig forskjell nå og da..Livet har liksom ikke forandret seg noe særlig enda, utenom gravidsymptomer o.l. Kan fortsatt sove når jeg vil, og kose meg med samboeren på sofaen en hel dag om vi måtte ønske det.. Alt kommer til å bli så nytt og uvant i starten..
hehe sånn sett merker jeg veldig forskjell nå og da..
Med Vesla kunne jeg sove når det passet meg osv.
Nå har jeg en 4 åring å ta vare på samtidig som jeg kanskje egentlig har lyst til å gå å legge meg litt![]()
han jobber veldig mye... Ta i dag f.eks..Blir vel noe helt annet når man har ett barn fra før ja, men da håper jeg at mannen stiller opp litt ekstra i denne tiden..?
JaIphone du har?
Jupp.. Spent på hvor jeg ender opp.. Legen ville ikke ha 1. Kontroll før mellom uke 12-15!! Fikk heldigvis time til uke 12 i det minste...Uff... for ett styrEr nok ganske fult i Juli her i Bergen. Men de må ta i mot alle
![]()
Er visst noen med termin i starten av sept som fikk avslag til tross for at de søkte tidlig. Det var Ullevål.. Får se hvor jeg enderDet er ikke helt riktig.
Kommer litt an på hvilket sykehus man ønsker å føde på.
Ønsker man å føde på RH må man søke før uke 8, helst uke 6.
Tror det holde før uke 10 på Ullevål.
Tror heller det er unntaket.Er visst noen med termin i starten av sept som fikk avslag til tross for at de søkte tidlig. Det var Ullevål.. Får se hvor jeg ender![]()
Tror heller det er unntaket.
Kjenner veldig mange i Oslo, og kun en av dem ente opp i Bærum siden de søkte for sent. De var vel på første kontroll i uke 14 eller noe slikt.
Når søkte dere?
Fort gjort.Jeg har ikke søkt enda, legen gjør det vel på mandag. Da er jeg 11+4 i følge menstermin. Skulle egentlig sende selv, men har glemt det..
God morgen til deg også.God morgen.
3 Dpo, og ventetid.
Dagen i dag blir det hjemmekontor, men med lite jobb og mye annen jobb. Noe baking, og noe rydding og en del vasking, er planen.
Vi får se.
Første punkt er å få familien på plass, mannen på jobb (det ordner han selv) og ungene hos mormor og i bhg.