Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Er der jeg sier til hanGodt det ikke bare er her, men jeg unner ingen det. De skulle fått prøvet selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er der jeg sier til hanGodt det ikke bare er her, men jeg unner ingen det. De skulle fått prøvet selv
Haha... tror han deg da. Ringte sjefen nå og forklarte hvorfor jeg er hjemme i dag. Var litt godt å få sakt det. De skulle sette meg på ei litt lett rute fremover. Kjenner det skal bli litt godtEr der jeg sier til han![]()
Haha... tror han deg da. Ringte sjefen nå og forklarte hvorfor jeg er hjemme i dag. Var litt godt å få sakt det. De skulle sette meg på ei litt lett rute fremover. Kjenner det skal bli litt godt
Ja kjenner det letter litt. Hun hadde full forståelse om jeg ikke kom i morgen heller, men jeg sa at jeg må jo prøve i morgentidlig å se om det går. Kan jo ikke gå ut fra å være kvalm. Formen kan være fin i morgenSå bra de har forståelse da![]()
Fortalte du om graviditeten?Haha... tror han deg da. Ringte sjefen nå og forklarte hvorfor jeg er hjemme i dag. Var litt godt å få sakt det. De skulle sette meg på ei litt lett rute fremover. Kjenner det skal bli litt godt
Ja kjenner det letter litt. Hun hadde full forståelse om jeg ikke kom i morgen heller, men jeg sa at jeg må jo prøve i morgentidlig å se om det går. Kan jo ikke gå ut fra å være kvalm. Formen kan være fin i morgenhar elektrikere her nå, de monterer strøm i garasjen. Så nå har de tatt sikringene.
Fortalte du om graviditeten?
Hvor langt er du?
Min sjef viste ingen hensyn. Jeg fortalte det i uke12. Jobbet 120% omtrent frem til uke 28. Fikk bare mer og mer opg. Ikke motsatt
7 uker ja fortalte om graviditeten.Fortalte du om graviditeten?
Hvor langt er du?
Min sjef viste ingen hensyn. Jeg fortalte det i uke12. Jobbet 120% omtrent frem til uke 28. Fikk bare mer og mer opg. Ikke motsatt
Vet ikke. Men sikkert ikke så veldig lenge. De er veldig effektiv. Tipper strømmen er tilbake om en timeSå brafår håpe kvalmen forsvinner da♡
Strøm i garasjen kan være kjekt å haskal de holde på lenge da?
Sjefer uten omsorgsgener eller noe slikt. Jeg ble 40% sykmeldt pga det. For å få han til å forstå jeg ikke kunne jobbe overtid. Ikke fordi jeg ikke klarte å være på jobbBlir så grinete på sånne sjefer. Man har jo faktisk krav på tilrettelegging og da!
Jeg har vært innom jobben et par ganger, og jeg merker på han at han ikke liker grunnen til at jeg er borte. Men han har heldigvis sluttet å komme med kommentarer.
Forstod han det da?Sjefer uten omsorgsgener eller noe slikt. Jeg ble 40% sykmeldt pga det. For å få han til å forstå jeg ikke kunne jobbe overtid. Ikke fordi jeg ikke klarte å være på jobb
Vet ikke. Men sikkert ikke så veldig lenge. De er veldig effektiv. Tipper strømmen er tilbake om en time
Sjefer uten omsorgsgener eller noe slikt. Jeg ble 40% sykmeldt pga det. For å få han til å forstå jeg ikke kunne jobbe overtid. Ikke fordi jeg ikke klarte å være på jobb
Har vedovn så er bare å fyreopp om det blir kaldt.Det er jo ikke så ille dahåper ikke du fryser mens de holder på da
![]()
Tviler. Men da fikk jeg gått tidligere og en grunn til å delegere opg videreForstod han det da?
Kjekt å slippe overtid i allefall.Tviler. Men da fikk jeg gått tidligere og en grunn til å delegere opg videre![]()
Ja kortere dager var diggKjekt å slippe overtid i allefall.
Jeg vet. Men enn så lenge blir det fulle dager, men mindre tungestell. Så da er jeg fornøydJa kortere dager var digg
Permisjon er deeeeilig![]()
Har vedovn så er bare å fyreopp om det blir kaldt.
Edit. Der kom strømmen.