ikke myeGod kveld damer. Hva skjer her inne da?![]()
Ser på TV. sitter her.. prøver å få Vesla til å forstå at hun må sove

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ikke myeGod kveld damer. Hva skjer her inne da?![]()

Ikke så alt for myeGod kveld damer. Hva skjer her inne da?![]()
nettoppSjekket nå. Er sesong 8 som vises nå ifølge info
God kveld damer. Hva skjer her inne da?![]()
Så det vil si sesong 9 starter på tirsdag kl 22nettopp![]()
Så det vil si sesong 9 starter på tirsdag kl 22![]()
Så vi starter med episode 9? Sesong 8... haha... datt helt ut herNEI... hehehe du leste vel ikke det jeg skrev i stad..De er på episode 14 av sesong 8 i USA
![]()
Så de er bare halvveis.![]()
På norsk tv starter sesong 7.Så vi starter med episode 9? Sesong 8... haha... datt helt ut her![]()
Hvorfor står det at det er sesong 8 på info da??? Er det tvn som har gitt feil info til info oversikten???På norsk tv starter sesong 7.
På amerikansk tv er de i gang med sesong 8.
Sesong 8 kommer til Norge når den er ferdig i USA
Get it?
Sesong 9 har de ikke begynt med en gangEksisterer ikke
![]()
FAKTISK.. tar jeg feil ser jeg nåSå vi starter med episode 9? Sesong 8... haha... datt helt ut her![]()
les ny kommentarHvorfor står det at det er sesong 8 på info da??? Er det tvn som har gitt feil info til info oversikten???
Hihi... og 7 og utover ett stykke neste tirsdag.FAKTISK.. tar jeg feil ser jeg nåhahahaha
omg trøtt.no!!!
SORRY!!!![]()
Det som går på tv NÅ er sesong 8...
De sender ett marathon av TBBT for å ta igjen USA.. det vil si at i dag sender de episode 1-6 av sesong 8.
jeg ser greysGod kveld damer. Hva skjer her inne da?![]()
Huff, fortsatt syk?ikke mye
Ser på TV. sitter her.. prøver å få Vesla til å forstå at hun må sove![]()
Hehe, da får su sove godtNå har jeg tenkt til å gå og legge meg faktiskfør jeg sovner på sofaen...
7-15 tenker jeg.Hihi... og 7 og utover ett stykke neste tirsdag.![]()
ja dessverreHuff, fortsatt syk?![]()
Kjedeligja dessverre![]()
Håper på det. La meg under dyna nå, men glemte vann. Jeg er tøøørstHehe, da får su sove godt![]()