Felles skravle 2015

Hehe.. jepp.. det får da bare stå til.. men blir ikke hver dag her iaf.. ikke å vaske håret nei..

Dusjer ikke hver dag uansett jeg, med mindre jeg er veldig møkkete av en eller annen grunn:p hehe

Skulle hatt større dusj, så det hadde gått an å ta med en krakk inn der;)

Har aldri vært noen fan av pannekaker. Jeg kan spise d liksom, men ikke når mannen lager de for han bruker så ekstremt mye fett i panna når han steker.

Da blir de jo bare ekstra gode;) hehe
Gjerne med litt baconfett også:D

God ettermiddag alle sammen:)
I dag har jeg faktisk ryddet en del i kjelleren, inkludert mus nr 3...ganske så sliten nå, så da er det vel bare å bli ferdig/starte brødbaking og pannekakerøre da...:p

Dere driver med i dag da? :)
Håper du har tatt alle musene da :)

Her har jeg byttet på alle sengene, vasket sengetøyet, laget middag og strikket ;) og selvfølgelig skravlet her :)

Dusjer ikke hver dag uansett jeg, med mindre jeg er veldig møkkete av en eller annen grunn:p hehe

Skulle hatt større dusj, så det hadde gått an å ta med en krakk inn der;)
Gjorde det før når jeg trente hver dag.. men ikke ellers nei..

Håper du har tatt alle musene da :)

Her har jeg byttet på alle sengene, vasket sengetøyet, laget middag og strikket ;) og selvfølgelig skravlet her :)

Håper virkelig jeg og, men de er veldig gode på å gjemme seg og:o hehe

Kommet langt på teppet ditt da? ;)
Tenkte jeg skulle får ryddet ferdig ALT før jeg tar meg tid til å bare sitte å kose meg med strikking og sying. Bestilte meg et par bøker i går, men barneklær og utstyr, så da er det bare å glede seg♡

Gjorde det før når jeg trente hver dag.. men ikke ellers nei..

Om jeg trener så gjør jeg det og, men svært sjelden jeg trener hver dag da. Hehe

God ettermiddag/kveld jenter. Skjedd noe spennende i dag?

Opplever dere til tider at ikke alle postene kommer frem i app'en? Nå står det f. Eks 4 more post på neste side, men ser bare en.. Kan se alle via nettleseren..

Tror ikke det.
Har egentlig ikke vært her så mye i dag.
Har enten sovet, eller sittet og sett Netflix mens jeg har brettet tøy i dag..
Hehehehe. Hvert lite aktivitet her i dag også. :P men når jeg kommer hjem skal jeg lime meg fastboende sofaen. I morgen har jeg fri. Så da er det avslapping!

Back
Topp