Felles skravle 2015

Og ikke minst ungene elsker ordningen.

Yngsten elsker at hun har en rød, fin egen.
Eldste ser at dersom han syns han begynner å få for lite rene klær (eller den han ønsker å ha på seg er skittent) løfter han bare sin blå ned på badet vårt så blir det vasket.

Er noen helt enkle slike fra Ikea i forskjellige farger
kusiner-tradkurv-med-lokk-r-d__0102700_PE248155_S4.JPG

D var altså så fantastisk lurt at jeg tror jeg må gjøre noe lignende jeg og :D

Har begynt å drite i å sortere klærne til ungene før vask (med unntak av ull og bambus)
Ungene har nå fått hver sin skittentøyskurv.
Vasker for et barn av gangen, og setter bakken opp på rommet deres.
Eldste bretter og legger i kommoden selv, yngste med litt hjelp.

Det har gjort det endel lettere
Gleder meg til jeg kan sette ungen til arbeid :p hun hjelper jo litt til, men det er minimalt :p

God ettermiddag alle sammen:)
I dag har jeg faktisk ryddet en del i kjelleren, inkludert mus nr 3...ganske så sliten nå, så da er det vel bare å bli ferdig/starte brødbaking og pannekakerøre da...:p

Dere driver med i dag da? :)

I dag har jeg faktisk ryddet en del i kjelleren, inkludert mus nr 3...ganske så sliten nå, så da er det vel bare å bli ferdig/starte brødbaking og pannekakerøre da...:p

Kjedelig med mus!

Nå skal jeg i dusjen og så skal jeg rydde litt mer. Har vasket klær i fellesvaskeriet i dag og ryddet bort klærne til snuppa som er for små :)

Jeg har aldri vært på sånn omvisning før. Burde nok tatt en tur, men dette er jo nr tre, så jeg har jo vært der før. Men de har åpnet en ny avdeling på KK.

Så koselig at mannen reagerer så sterkt, er jo bare et godt tegn det :-)

Var veldig lite omvisning, var mer info om fødsel, smertelindring, hva som skjer før og etter fødsel :)

Lagd pannekakerøre nå og tiner blåbær.. :-) ellers har jeg gjort litt styrearbeid på pcen og vasket/brettet tøy.. lite annet.. tatt en dusj :-P ork det også nå om dagen...

Hva laget du til lunsj?:) her ble det en appelsin:) skal spise middag om ca 1t når sambo kommer hjem fra trening. Blir spaghetti i dag. Var det som fristet:)

Lagde meg bare makaroni, men snuppa og mannen skal ha pannekaker i dag, og jeg er ikke så veldig glad i pannekaker..

Lagd pannekakerøre nå og tiner blåbær.. :-) ellers har jeg gjort litt styrearbeid på pcen og vasket/brettet tøy.. lite annet.. tatt en dusj :-P ork det også nå om dagen...

Fortell meg om det. Jeg er glad jeg har sitteplass i dusjen altså. Skrur bare på supervarmt vann og sitter der. Manner meg opp til å vaske håret, setter meg ned igjen, vasker så resten, og så sitter igjen. Men har steamdusj da, så koser meg med den :)

Kjedelig med mus!

Nå skal jeg i dusjen og så skal jeg rydde litt mer. Har vasket klær i fellesvaskeriet i dag og ryddet bort klærne til snuppa som er for små :)

Veldig kjedelig. Spesielt når de spiser på jakker og mat:p hehe

Godt det finnes musefeller;) hehe

Flink du er:) her blir det bacon til pannekakene:D

Syns det er et ork med dusjing når jeg har så lite energi jeg, så lurer på hvordan det blir når magen blir stor:p haha

Fortell meg om det. Jeg er glad jeg har sitteplass i dusjen altså. Skrur bare på supervarmt vann og sitter der. Manner meg opp til å vaske håret, setter meg ned igjen, vasker så resten, og så sitter igjen. Men har steamdusj da, så koser meg med den :)
Her må jeg nok stå, så da bruker keg litt krefter.. men godt da

Flink du er:) her blir det bacon til pannekakene:D

Syns det er et ork med dusjing når jeg har så lite energi jeg, så lurer på hvordan det blir når magen blir stor:p haha
Hehe.. jepp.. det får da bare stå til.. men blir ikke hver dag her iaf.. ikke å vaske håret nei..

Back
Topp