Felles skravle 2015

Hvis hun prøver det på meg blir det bare værre :-/ så her har vi en avtale at jeg ringer når jeg får låsninger.. kjenner kroppen min veldig godt da
Ja, jeg fikk beskjed når jeg begynte der at noen blir bedre og andre verre. Så vi måtte bare prøve oss frem. Heldigvis er jeg en av de det funker på.

Ja, jeg fikk beskjed når jeg begynte der at noen blir bedre og andre verre. Så vi måtte bare prøve oss frem. Heldigvis er jeg en av de det funker på.
Så bra :-) min MT hjalp meg endel i starten, men nå er det bare å ta det med ro.. vurderer en tur på badeland en dag for å løsne opp litt.. får se..

Så bra :) min MT hjalp meg endel i starten, men nå er det bare å ta det med ro.. vurderer en tur på badeland en dag for å løsne opp litt.. får se..
Heldigvis ikke så lenge til jeg er ferdig. Men sist satt riene så veldig i bekkenet og set var grusomt siden jeg alt hadde vondt der. Så jeg er litt lettet nå som det slipper litt.

Heldigvis ikke så lenge til jeg er ferdig. Men sist satt riene så veldig i bekkenet og set var grusomt siden jeg alt hadde vondt der. Så jeg er litt lettet nå som det slipper litt.
Bare å utnytte det mest mulig! :-)

Nå er det ikke lenge til mannen kommer hjem og jeg er så klar for litt selskap. Er så lei av å være hjemme alene.

Håper alle har en fin dag. Her er det grått og trist vær :( men ganske fornøyd likevel.. Fyller tross alt 27 i dag :P

Håper alle har en fin dag. Her er det grått og trist vær :( men ganske fornøyd likevel.. Fyller tross alt 27 i dag :P
Så nikket ditt i bursdag annonseringen i dag. :-) gratulerer med dagen!!!

Seriøøøøøst kjedelig dag på jobben!! Godt jeg snart er ferdig og klar for kaffe med venninna mi!!!

Gratulerer med dagen! :-D Her er det snøvær! Tidligere idag pøsregn og vind..

Back
Topp