Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff. Vet desverre hvordan du har detLei!!!!!!!!!!!!!!
Enten får jeg ikke sove når jeg legger meg, men gjør jeg det en sjeldent gang, ender jeg opp med å våkne kl 4 og ikke klare å sovne av igjen.
Så nå sitter jeg her, stup trøtt en time før vekkeklokken ringer og har gitt opp å prøve og sovne av igjen
Man får bare regne på det. Er jo ikke umuligJeg har ikke så mye valg. Men er bedre å betjene stort lån enn å ha husleie på 12000 i mnd, for da får man jo ikke spart uansett.. Håper det ordner seg så jeg også slipper å be om hjelp. Eller slipper å ta imot hjelpen som blir tilbudt rettere sagt
Usj, så utruleg kjedelig. Fekk du sove litt igjen, eller sto du berre opp? Håpar du får ein fin dag sjølv om starten var hard i alle fallLei!!!!!!!!!!!!!!
Enten får jeg ikke sove når jeg legger meg, men gjør jeg det en sjeldent gang, ender jeg opp med å våkne kl 4 og ikke klare å sovne av igjen.
Så nå sitter jeg her, stup trøtt en time før vekkeklokken ringer og har gitt opp å prøve og sovne av igjen
Ikke sovet igjen.Usj, så utruleg kjedelig. Fekk du sove litt igjen, eller sto du berre opp? Håpar du får ein fin dag sjølv om starten var hard i alle fall![]()
Har heldigvis ikke det problemet, hvertfall ikke så ille.Uff. Vet desverre hvordan du har det
Her våknet jeg opp nå med to Klump-hender. Så tykk i hele hånden, fra håndleddet og fingrene at jeg hadde problemer med å plukke opp telefonen. Herlighet. Vann i kroppen altså!
Bestilt meg time til akupunktur senere i dag. Skal høre om det finnes nåler for vann i kroppen gitt!
Greitt at du har muligheit til det då, i alle fallIkke sovet igjen.
Satt oppe kl 5-5:30, gikk og la meg.
Vekkeklokken ringte kl 6, stod opp igjen kl 6:30.
Har fått i meg litt å drikk og mat nå, samt at mann og barn har dratt.
Tenker jeg går og legger meg igjen og ikke lenge
2 siste ukene nå har det bare gått en vei. Fra å få 0 på ødem hele veien til først 0-1, så forrige skjekk fredag 1-2. Blir vel 2 eller 2-3 når jeg skal til jm i morgen. Blir sprø av dette her.God morgen jenter! Håper du får sove litt når ungene og mannen er dratt, musemor! Er så fælt å ikke få sove på natta!
Er det vanlig for deg å hovne opp så mye Lilleblomst? Håper du kan få litt hjelp i alle fall!
Det forstår jeg.. ikke noe godt! :-( Det nærmer seg iaf termin..!2 siste ukene nå har det bare gått en vei. Fra å få 0 på ødem hele veien til først 0-1, så forrige skjekk fredag 1-2. Blir vel 2 eller 2-3 når jeg skal til jm i morgen. Blir sprø av dette her.
Kanskje du skulle fått deg en ekstra sjekk? Høres ikke godt ut2 siste ukene nå har det bare gått en vei. Fra å få 0 på ødem hele veien til først 0-1, så forrige skjekk fredag 1-2. Blir vel 2 eller 2-3 når jeg skal til jm i morgen. Blir sprø av dette her.
Det forstår jeg.. ikke noe godt! :-( Det nærmer seg iaf termin..!
Kanskje du skulle fått deg en ekstra sjekk? Høres ikke godt ut![]()
Lurt å ta det opp ja.. kan jo være tegn på noe galt, så best å ta forhåndsregler.. godt du blir tett fulgt opp!13 dager igjen til termin.
Var på sjekk på sykehuset onsdag forrige uke. Jm fredag forrige uke, og skal til jm igjen i morgen. Så får ta det opp med henne igjen da
Jeg blinksa og trodde du skulle på fredag, men godt du skal allerede i morgen13 dager igjen til termin.
Var på sjekk på sykehuset onsdag forrige uke. Jm fredag forrige uke, og skal til jm igjen i morgen. Så får ta det opp med henne igjen da
Hun kan faktisk bare ta å komme ut nå synes jeg. Sukk!Lurt å ta det opp ja.. kan jo være tegn på noe galt, så best å ta forhåndsregler.. godt du blir tett fulgt opp!
Hihi.. hun kommer nok d3sverre først når hun er klar for det :-/Hun kan faktisk bare ta å komme ut nå synes jeg. Sukk!