Det er det også.. naaammDeeet såg godt ut![]()
Det så veeeeeeeldig godt ut!! namme!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det også.. naaammDeeet såg godt ut![]()
Det så veeeeeeeldig godt ut!! namme!!!!
Er egentlig for utålmodig til å bade, blir alltid sittende i 15 min for så å stå opp igjenMen nå når ryggen ikke er helt enig blir det godt å pleie kroppen litt ekstra.
Såpass ja! Det var tett.. Vi ønsker en til, men tror vi skal prøve med én først nå så får vi se hvor lang tid det tar før vi planlegger en til. Jeg kjenner at jeg absolutt ikke er klar for en ny graviditet med det første.
Vet egentlig ikke... Jeg er vandt med at filmatiserte bøker ikke svarer til bøkene. Så tar vel egentlig alt en en klype salt.
Også er det feil Christian for meg.![]()
hehe bare å begynne å lese da ja![]()
Problemet mitt er at han har ikke de intense øynene og jeg synes han ser litt "pus" ut![]()
Men det er meg da.
Man leser bøkene og danner seg ett bilde av hvordan ting og personer er.![]()
Helt enig, han er for guttete egentlig.. Skjønner at folk som ikke har lest bøkene føler den ikke har nok handling, men siden jeg vet mer av historien var den egentlig ikke så værst.
Den var heller ikke så klein som alle skulle ha det til, synes Magic Mike var myyyye verre. For ikke å snakke om game of thrones..!
Hehe, skulle berre ha ein tilMen tydlegvis ville genene mine det litt annarledes, så me klinkar til med tvillingar. "Leikar ikkje produktive"
![]()
angrer bittet på at jeg ikke kjøpte mer frukt i går!Det er det også.. naaamm
Jeg bare måtte.. hatt lyst på i flere dager. Mannen rydder ut av oppvaskmaskin og det høres ut som om han skal hive alt på plass i dagangrer bittet på at jeg ikke kjøpte mer frukt i går!
Synes filmen var bra og fokuserte bra på historien bak Grey. Bra nok med handling![]()
Jeg bare måtte.. hatt lyst på i flere dager. Mannen rydder ut av oppvaskmaskin og det høres ut som om han skal hive alt på plass i dag
Har ikke lest Kepler ennå.. Men fikk ei av bøkene hans til jul. Så skal begynne på den "serien" nåKjenner til det... Lest Lars Kepler? Vart veldig skuffa over valget på hovudrollen der. Var ikkje samstemt med min oppfatning av fyren i det heile tatt. + dei valgt ein med nærmast svart hår, når det står spesifikt i boka at han er "typisk" finsk/nordisk med blodt hår... Skivebom!![]()
hahahahahaHelt enig, han er for guttete egentlig.. Skjønner at folk som ikke har lest bøkene føler den ikke har nok handling, men siden jeg vet mer av historien var den egentlig ikke så værst.
Den var heller ikke så klein som alle skulle ha det til, synes Magic Mike var myyyye verre. For ikke å snakke om game of thrones..!
Ja.. men han blir sur når jeg sover lenge. Hadde jeg sovet en time hadde det sikkert gått greit men ikke 2. Må ut å vekke frøkena om hun skal sovne i rett tid igjen i kveld.Må jo få sove lenge på en søndag!![]()
stått opp med feil bein i dag???Jeg bare måtte.. hatt lyst på i flere dager. Mannen rydder ut av oppvaskmaskin og det høres ut som om han skal hive alt på plass i dag
hørtes digg ut... blir bare mer og mer frista til å hive meg rundt å lage bolle deig.. Men blir så hektisk siden jeg skal kjøre Vesla på oldeforeldrene før vi drar på kinoBolledeig til heving. Planen er ikke fastelavnboller egentlig, men "sjokoladeknuter". Mamma lager tradisjonelle kremboller, vi skal dit etter middag, dette er bare noe jeg har hatt lyst å lage siden jeg kom over oppskriften (trines matblogg) så da prøver vi i dag. Tanken er å fryse til lillesøster sin bursdag. Men vi får se hvor mye som er igjen når de blir kalde. I utgangspunktet liker ikke mine unger boller, men jeg håper de liker disse, laget dog uten kardemomme og egg, førstnevnte fordi jeg ikke synes det hører til i boller, og mistenker at det er det ungene ikke liker, og egget pga storebror som ikke tåler egg.
hehe nei det er ikke for alleJeg har hverken lest disse bøkene, eller har tenkt til å se filmen![]()
Ja.. men han blir sur når jeg sover lenge. Hadde jeg sovet en time hadde det sikkert gått greit men ikke 2. Må ut å vekke frøkena om hun skal sovne i rett tid igjen i kveld.
Jeg har hverken lest disse bøkene, eller har tenkt til å se filmen![]()