ALN89
Forumet er livet
JaNæmmen kjære vene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaNæmmen kjære vene![]()
ja ok da.. du skal få lov å legge deg.. Men bare hvis du lover å komme tilbake i morgen!Jammen, jammen, jammen...
Jeg er trøtt![]()
Neida, det er i grunn ikke det altså. Bare være effektive og huske reglene..Skjønner ikke hvordan de får det til uansettkan skjønne at det blir en del om man har permisjon da, men om man jobber er det jo umulig!
Sove kan du gjøre når du blir pensjonist.Jammen, jammen, jammen...
Jeg er trøtt![]()
Det er ikke bra vettu! Håper ikke det blir så ille denne gangen da!
Nei ikke santHadde ikke forventet et annet svar fra deg![]()
Jeg sa bare "forlate dere og gå i seng".....ja ok da.. du skal få lov å legge deg.. Men bare hvis du lover å komme tilbake i morgen!![]()
Deilig da, spesielt når man i utgangspunktet sliter med ørebetennelseUff så slitsomt.. Er et under at jeg har holdt meg frisk hele vinteren! Bank i bordet..
Blir nok ikke det, var nok fastlegen som ikke oppdaget bronkitten sin feilDet er ikke bra vettu! Håper ikke det blir så ille denne gangen da!
hahahahaha! Nei det ville hvert kjedelig om du ble borte fra oss!Jeg sa bare "forlate dere og gå i seng".....
Er ikke så lett å bli kvitt skjønner du.
Da også..Sove kan du gjøre når du blir pensjonist.
Det er jo helt viltBlir nok ikke det, var nok fastlegen som ikke oppdaget bronkitten sin feillegen på legevakta ble ganske oppgitt
![]()
OKhahahahaha! Nei det ville hvert kjedelig om du ble borte fra oss!

hahaha er bare søndag i morgenDa også..
Tror jeg skal gjøre et tappert forsøk i natt også, så får vi se hvordan det går.
Pleier ikke gå så bra om dagen
what ever floats your boat hunnyOK
Er ikke helt sikker på om den uttalelsen der skal tas som er kompliment, eller en fornærmelse
Enten så betyr den at dere liker meg, eller så er jeg stedes klovn...
Har fremdeles en del å gjøre i morgen, og det har for vane å bare bli en 4-5 timer med søvn på meg..hahaha er bare søndag i morgen![]()
ser denHar fremdeles en del å gjøre i morgen, og det har for vane å bare bli en 4-5 timer med søvn på meg..
Vi får se om jeg får tid i morgen, det er jeg ikke helt sikker på.ser den
Gå å legg deg du, med god samvittighet.. Du kommer vel innom å snoker på oss i morgen også går jeg ut i fra![]()
har du så masse planer på en søndag da?Vi får se om jeg får tid i morgen, det er jeg ikke helt sikker på.
Kommer litt an på hvordan dagen blir
Kan ikke skryte av å ha vært så mye uteDeilig da, spesielt når man i utgangspunktet sliter med ørebetennelsehåper du holder deg frisk!
![]()