Kjør forsiktig, god natt når den tid kommerNå må jeg visst ut å hente en full samboer, og etter det blir det nok senga på meg! Sov godt alle sammen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjør forsiktig, god natt når den tid kommerNå må jeg visst ut å hente en full samboer, og etter det blir det nok senga på meg! Sov godt alle sammen![]()
Takkgod bedring! håper det ikke blir så ille..![]()
Vi spiller mye i perioder, men har inntrykk av at det ikke er så mange i kengubarnets klasse som spiller dt.Brettspill er undervurdert! Skulle vært mer av det og mindre tv synes jeg. Er jo så mye mer sosialt![]()
har du det ofte?Takktenker jeg kommer til å ha lav terskel for å evt dra til legen om det blir ille. Vil ikke at det skal bli som sist
![]()
Er vel ikke så mye legene får gjort om det ikke er hull eller renner veskeTakktenker jeg kommer til å ha lav terskel for å evt dra til legen om det blir ille. Vil ikke at det skal bli som sist
![]()
Haha, merker det! Når folk har over 2000 innlegg på 14 dager sier jo det littDu er ikke den første, og neppe den siste som sier det![]()
Hahaher er det mannen som ikk synes det er så gøy, for jeg vinner hele tiden![]()
Ja, ikke sant.Å ja, fillern, var sånn det var ja.

DDet er kun de som ikke har no eliv som har det altsåHaha, merker det! Når folk har over 2000 innlegg på 14 dager sier jo det litt![]()
Burde jo være ganske stor sjanse om det bare er 100 som er med i trekningenAlltid noen som vinner ihvertfallog mange fine premier.
Jeg vant for første gang i januar![]()
Ser den ja. jeg kommer fra en familie som elsker brettspill,gleder meg til påske når vi skal spille igjen,Hahajeg vinner en del jeg og altså, men ikke like mye
også er han ikke såå sosial av seg, så er nok litt derfor og
![]()
Unnskyldm var virkelig ikke meningen.. Bare jeg som husker så dårligJa, ikke sant.
Her prøver jeg å være snill mot dere og så kommer der og beskylder meg for det motsatte.
Nå sitter jeg her og føler meg såret, vondbråten og det som verre er.
Tror jeg bare skal forlate dere å gå i seng, jeg![]()
Tenkte mer på kombinasjonen med bihulebetennelse.. Noen ganger går det greit med bare nesehorn, mens andre ganger bare forflytter betennelsen seg..Er vel ikke så mye legene får gjort om det ikke er hull eller renner veske
noooooooooooooooo!!!! du må ikke forlate ossJa, ikke sant.
Her prøver jeg å være snill mot dere og så kommer der og beskylder meg for det motsatte.
Nå sitter jeg her og føler meg såret, vondbråten og det som verre er.
Tror jeg bare skal forlate dere å gå i seng, jeg![]()

DDet er kun de som ikke har no eliv som har det altså![]()
Ikkf ørebetennelse, men bihulebetennelse... Hadde noen på høsten i fjor, samt bronkitt som igjen gjorde at jeg brakk et ribbeinhar du det ofte?
FestligNå må jeg visst ut å hente en full samboer, og etter det blir det nok senga på meg! Sov godt alle sammen![]()
Jammen, jammen, jammen...noooooooooooooooo!!!! du må ikke forlate oss![]()

Næmmen kjære veneIkkf ørebetennelse, men bihulebetennelse... Hadde noen på høsten i fjor, samt bronkitt som igjen gjorde at jeg brakk et ribbein![]()

Så braSer den ja. jeg kommer fra en familie som elsker brettspill,gleder meg til påske når vi skal spille igjen,