Aha, den har jeg også srtt før..Det kvinner vil ha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha, den har jeg også srtt før..Det kvinner vil ha.
Den har jeg ikke prøvet. Kun den ren sjokoladeJeg elsker den i 70% med pekannøtt og havsalt
Jamen jeg også vil ha gele. Kan du sende over litt?Det ble gele, sitter og spiser nå![]()
Det er forståelig!Vil ha vaniljekrem ikiwi er åpent i morgen da, så kan jo håpe de har der.
Mandelmasse holder jeg meg laaangt unna pga allergi![]()
Smakte 99% en gang. Det var passe uspiseligDen har jeg ikke prøvet. Kun den ren sjokolade![]()
Spiser dere ikke biff i det hele tatt under graviditeten? Er riktignok sjeldent for meg, men har spist det en gang. Trodde ikke det var farlig så lenge den var godt stekt?
da er det en dateDet kan vi ordne![]()
Sorry, warp maskinen fungerer ikke i dag, så det eneste alternativet jeg har er blide, og det vil være slemtJamen jeg også vil ha gele. Kan du sende over litt?
Det ble gele, sitter og spiser nå![]()
Det tror jeg på. Blir for bisktSmakte 99% en gang. Det var passe uspiselig
Ja det er best å holde det bildet for deg selvSorry, warp maskinen fungerer ikke i dag, så det eneste alternativet jeg har er blide, og det vil være slemt
Det er forståelig!lurer på om tyrkeren på hjørnet har fløte..
Ja, det ville faktisk vært skikkelig slemt...Sorry, warp maskinen fungerer ikke i dag, så det eneste alternativet jeg har er blide, og det vil være slemt
da er det en datefår ta det når mini i din magen har kommet ut da
![]()
ooohhhh!!! Det er innafor!!!!!Ja, du får ikke noe blodig biff før dethehe
Kanskje vi får sneket til oss et glass rødt til og![]()
Neida, det er selvsagt ikke innaforooohhhh!!! Det er innafor!!!!!
Har termin 8. AprilDeg har jeg ikke sett her på denne tråden før, velkommen.
Det er en stille dag i dag, men kommer du innom på en aktiv dag skjønner du det fort
Prøver du på 2015 baby, eller er du gravid?
ooohhhh!!! Det er innafor!!!!!
være med??Neida, det er selvsagt ikke innafor![]()
Neida, det er selvsagt ikke innafor![]()