Høres bra ut. Ikke morro med syke barn. Håper ungen får sove.Hehe. Jeg jobber med å få sykt barn til å sove. Etter ett avkjølene bad og ei appelsin ser det ut som jeg vinner kampen mot febersykt barn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres bra ut. Ikke morro med syke barn. Håper ungen får sove.Hehe. Jeg jobber med å få sykt barn til å sove. Etter ett avkjølene bad og ei appelsin ser det ut som jeg vinner kampen mot febersykt barn.
Ja, helt forferdelig..4-5 stk? Huff, det er det verste jeg har opplevd. Jeg sa her om dagen at å føde var ikke like ille. Fødselen går hvertfall over fortere. Søndag kveld lå jeg på sofaen her og gråt og da slutta jeg nesten ikke å gråte før tirsdag når pillene jeg fikk begynte å virke som smått.
tror hun sovnet nå..Høres bra ut. Ikke morro med syke barn. Håper ungen får sove.
Huff, stakkar lille vennHehe. Jeg jobber med å få sykt barn til å sove. Etter ett avkjølene bad og ei appelsin ser det ut som jeg vinner kampen mot febersykt barn.
Huff ja.. Er utrolig hvor lite hjernen egentlig er med på det som skjer når man er gravid. Man forstår at man skal betale for varer, men glemmer å ta med varene hjem..
Det er godt med litt kjølig bad når man er full av feber. Godt hun fikk sove.tror hun sovnet nå..
Det hjalp og bade litt.. kjøle ned kroppen som er full av feber..
Vel, jeg håper virkelig nesehornet ditt kan forebygge denne gangen! Den har virkelig blitt min beste venn denne uka herJa, helt forferdelig..![]()
Samme her. Fru vimsSyns ikke jeg trenger å bli verre enn jeg allerede er![]()
Det er godt med litt kjølig bad når man er full av feber. Godt hun fikk sove.
Huff, stakkar lille venn![]()
Hehe ikke sant.. OG det blir verre. Jeg klarte jo aldri å innse at magen var stor sist gang. Så jeg ødela favoritt kaffekoppen min ved å lene meg opp i et skap over kjøkkenbenken, der koppen stod litt nærme kanten. Den gigamagen dyttet ned koppen og ødela den. Og jeg måtte bare le..Syns ikke jeg trenger å bli verre enn jeg allerede er![]()
TakkVel, jeg håper virkelig nesehornet ditt kan forebygge denne gangen! Den har virkelig blitt min beste venn denne uka her![]()
Må bare bryte inn... Ikke lett å jobbe i bhg med stor mage! Jeg dulta borti det ene barnet etter det andre sist jeg var gravidHehe ikke sant.. OG det blir verre. Jeg klarte jo aldri å innse at magen var stor sist gang. Så jeg ødela favoritt kaffekoppen min ved å lene meg opp i et skap over kjøkkenbenken, der koppen stod litt nærme kanten. Den gigamagen dyttet ned koppen og ødela den. Og jeg måtte bare le..
Så deilig, kos dere! Det minner meg forresten på at jeg har Kiwi på kjøkkenbenkenja jeg tror hun kommer til å få en bedre natt nå.. Å i morgen er det sofakos på mor og datter i sovesofaen i stua...
Har kjøpt inn masse frukt i dag sammen som vi skal kose oss med i morgen forran TV..
oohhh... det skulle jeg ha kjøptSå deilig, kos dere! Det minner meg forresten på at jeg har Kiwi på kjøkkenbenken![]()
Høres veldig deilig utja jeg tror hun kommer til å få en bedre natt nå.. Å i morgen er det sofakos på mor og datter i sovesofaen i stua...
Har kjøpt inn masse frukt i dag sammen som vi skal kose oss med i morgen forran TV..
Vi har koset oss med bringebær i kveld og har bananer til i morgen. Skal kose oss her ogsåja jeg tror hun kommer til å få en bedre natt nå.. Å i morgen er det sofakos på mor og datter i sovesofaen i stua...
HAHAHAHA det tror jeg påMå bare bryte inn... Ikke lett å jobbe i bhg med stor mage! Jeg dulta borti det ene barnet etter det andre sist jeg var gravid![]()
![]()
Nå ler jeg godt her jeg sitter. Ser det for meg.oohh.. hvordan gikk duppingen?Høres veldig deilig utgod bedring til lille tulla
Jeg har trent meg på dupping i dag...hihi
Hehe ikke sant.. OG det blir verre. Jeg klarte jo aldri å innse at magen var stor sist gang. Så jeg ødela favoritt kaffekoppen min ved å lene meg opp i et skap over kjøkkenbenken, der koppen stod litt nærme kanten. Den gigamagen dyttet ned koppen og ødela den. Og jeg måtte bare le..