Tror jeg er den eneste som ikke er noe glad i disse påskeeggene....Værsågod! Bare å komme.. to stk i kjøleskapet her.. nå fikk jeg en snap med sånne påskeegg... det kunne jeg hatt lyst på ja![]()
Syns "alle" går rundt og tilber dem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg er den eneste som ikke er noe glad i disse påskeeggene....Værsågod! Bare å komme.. to stk i kjøleskapet her.. nå fikk jeg en snap med sånne påskeegg... det kunne jeg hatt lyst på ja![]()
Jeg liker dem ikkeTror jeg er den eneste som ikke er noe glad i disse påskeeggene....
Jeg liker de heller ikke. Blir alt for søtt for min delTror jeg er den eneste som ikke er noe glad i disse påskeeggene....
Da har de ikke sett american pie og sett at det ikke er en god idé å ha glidemiddel og superlim på samme plassFolk som koser seg og havner på legevakten.
Syns det er litt artig å se på jeg
Sist var det blant annet om en fyr som hadde tatt feil av tubene glidemiddel og superlim og klart å lime fast hånden på penisen.....
Hehehe.. ja, det er nok smak og behag.. min sambo liker de ikke..Tror jeg er den eneste som ikke er noe glad i disse påskeeggene....
Jeg liker dem ikke![]()
Jeg liker de heller ikke. Blir alt for søtt for min del
Avsolutt ikke aleneJippi, jeg er ikke alene![]()
Hehehehe.. jeg liker de i alle fall.. men hamstrer ikke, og spiser absolutt ikke ofte.. men når de er på halv pris etter påske er det vanskelig å motståJippi, jeg er ikke alene![]()
Elsker 1/2 pris på godter etter høytider, og det fins bare så mye annet enn eggHehehehe.. jeg liker de i alle fall.. men hamstrer ikke, og spiser absolutt ikke ofte.. men når de er på halv pris etter påske er det vanskelig å motstå![]()
JadaElsker 1/2 pris på godter etter høytider, og det fins bare så mye annet enn egg![]()
Er ikke noe glad i marsipan heller...Jadamye godt! Men sånn som etter jul er det bare sånne marsipanting.. DET synes jeg er for søtt..
Da kan jo jeg være glad for at vi er flere! Synes alle andre elsker det..!!Er ikke noe glad i marsipan heller...
Her i huset er det bare mannen som liker det i små mengder, så det kjøpes ikkeDa kan jo jeg være glad for at vi er flere! Synes alle andre elsker det..!!
Sambo liker det, men sjeldent han kjøper noe jeg ikke liker.. er bare så han spiser det når vi f.eks er på besøk eller no..Her i huset er det bare mannen som liker det i små mengder, så det kjøpes ikke
Jaaaa! Men jeg kaller det bare "sukkerboller"
De uten fyll er best![]()
Kolibriegg og kolibristenger er godtElsker 1/2 pris på godter etter høytider, og det fins bare så mye annet enn egg![]()
Værsågod! Bare å komme.. to stk i kjøleskapet her.. nå fikk jeg en snap med sånne påskeegg... det kunne jeg hatt lyst på ja![]()
Som er det som lages i munkejern?Munkebollemååå ha fyll. Syltetøy
![]()
Elsker 1/2 pris på godter etter høytider, og det fins bare så mye annet enn egg![]()
De i kjøleskapet er med syltetøy jaMunkebollemååå ha fyll. Syltetøy
![]()