hmmm får seGjerne, antar at du kommer hit?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hmmm får seGjerne, antar at du kommer hit?![]()
Ååå, ja....Bra det bare var hånden da![]()
hehe
Nei det kan vi ikke ha noe av.Vi får be om detvil ikke at de små skal fryse
![]()
Hahaha. Flaaaaaaut!Folk som koser seg og havner på legevakten.
Syns det er litt artig å se på jeg
Sist var det blant annet om en fyr som hadde tatt feil av tubene glidemiddel og superlim og klart å lime fast hånden på penisen.....
Stakkars folk.hahhahaha
svigerinna til stemor har jobbet på legevakta i Oslo. hun fortalte om ett par som kom inn på båre en gang... Hun hadde fått kramper, han satt fast.. Nå var han så hoven at han klarte ikke trekke seg ut..![]()
wææ!! Herreguuud!hahhahaha
svigerinna til stemor har jobbet på legevakta i Oslo. hun fortalte om ett par som kom inn på båre en gang... Hun hadde fått kramper, han satt fast.. Nå var han så hoven at han klarte ikke trekke seg ut..![]()
tror det jeg ogsåStakkars folk.
Må egentlig være litt morsomt å jobbe på legevakten til tider![]()
tenkte jeg også!wææ!! Herreguuud!
Samboeren min lukter ikke en dritt! Men tror ikke han kunne vært så dumÅåå, ja....
Skjønner ikke hvordan han klarte det, jeg mener, superlim lukter ganske kraftig![]()
Og de skulle egentlig på fest etterpå, og svigerforeldrene hans klarte å brase inn på undresøkelsesrommet på legevaktenHahaha. Flaaaaaaut!
Så bra da.. sambo kom hjem med berlinerboller og melkesjokolade.. men det frister ikke..Blir ingen butikk her. Men fant kokesjokolade i skuffen![]()
Ååå, ja....
Skjønner ikke hvordan han klarte det, jeg mener, superlim lukter ganske kraftig![]()
tror det jeg ogsåhahaha.. Vet egentlig ikke om jeg hadde klart og holde meg seriøs hvis jeg hadde hvert der.
jeppMan har hvertfall noe å prate om på pauserommet noen ganger![]()

Hahaha!! Som det ikke var flaut nok fra førOg de skulle egentlig på fest etterpå, og svigerforeldrene hans klarte å brase inn på undresøkelsesrommet på legevakten![]()
Så bra da.. sambo kom hjem med berlinerboller og melkesjokolade.. men det frister ikke..
Jaaaa! Men jeg kaller det bare "sukkerboller"Berlinerbolle som er sååå godt. Kan ta den jeg![]()
Værsågod! Bare å komme.. to stk i kjøleskapet her.. nå fikk jeg en snap med sånne påskeegg... det kunne jeg hatt lyst på jaBerlinerbolle som er sååå godt. Kan ta den jeg![]()