ALN89
Forumet er livet
Ja, veldig deiligHuff da hørtes ikke så kjekt ut. Men kos med bok å avslapping
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, veldig deiligHuff da hørtes ikke så kjekt ut. Men kos med bok å avslapping
Sitter å ser barnetv med frøkena, mens mannen lager mat. Skal på åpning av ei venninnes åpning av butikk i kveld. Hun skal begynne å selge barneklær. Så spent på hvilke klær det erGod ettermiddag.
Her har gutten og mannen dratt på trening.
Frøkna ser på barneTV
Jeg slapper av.
Hva gjør dere?
Gikk greit. Har vondt i korsryggen nå, men heldigvis skal jeg ikke på jobb på mange dager nå
Hihi... skrev det nettopp overFår slappe av litt når du har fri da
Planer for kvelden da?
Vel man kjøper mye siden man bare har lyst på, ikke bae til babyen, så hvorfor ikke ?Hehe. De har såāå mye fint og genialt
Problemet mitt er at ingenting av det jeg kjøpte var fordi jeg/vi trengte detkun lyst -lyst- lyst
![]()
hun har hvert på kurs. synes det er så koselig å møte BV jentene.. Vi skravler jo om alt mulig rart..Koselig å bli kjent ansikt ttil ansikt også!
Leser litt her men det går tregtJa, veldig deiligelsker å lese
![]()
Synes det ble litt kjedeligere i sesong 5. Og enda mer i sesong 6. Tatt seg litt opp nå i sesong 7. Men var liksom mer spennende med det "gamle konseptet" med en ny jakt hver episode. Nå handler jo alle om det samme liksomDu over på noe annet, du er i sesong 7 av SN ikke sant...
Har akkurat begynt på s6, men er det bare meg, eller er begynnelsen av den sesongen fryktelig dårlig?
ja det må jeg! Må ha med syrran daJa, nå må du ta deg en sverigetur snart og![]()
Høres dyrt utSitter å ser barnetv med frøkena, mens mannen lager mat. Skal på åpning av ei venninnes åpning av butikk i kveld. Hun skal begynne å selge barneklær. Så spent på hvilke klær det er
Hehe santVel man kjøper mye siden man bare har lyst på, ikke bae til babyen, så hvorfor ikke ?
Som er en feil litt for mange serier går i dessverre.Synes det ble litt kjedeligere i sesong 5. Og enda mer i sesong 6. Tatt seg litt opp nå i sesong 7. Men var liksom mer spennende med det "gamle konseptet" med en ny jakt hver episode. Nå handler jo alle om det samme liksom
Ja deg ogsåbrahadde hvert artig å møte deg også
![]()
Du kommer til å få mange anledninger ettersom babyen vokserHehe santmen jeg må prøve å skjerpe meg fremmover
![]()
Sjeldent vi trenger noe heller... Men med en kjøpssgal dame i heimen kommer det ofte noe i posten herHehe. De har såāå mye fint og genialt
Problemet mitt er at ingenting av det jeg kjøpte var fordi jeg/vi trengte detkun lyst -lyst- lyst
![]()
Hihi... fikk lønn i dag... skummelt... men må nok holde meg litt i tøylene. Blir mye regninger nå i feb marsHøres dyrt ut
Handler alltid alt for mye når jeg er innom slike butikker
Vel da får du bare prøve å begrense deg littHihi... fikk lønn i dag... skummelt... men må nok holde meg litt i tøylene. Blir mye regninger nå i feb mars
Det skal jeg gjøre. Skal dra dit i 19 tiden. Spent på om det er noe fint.Vel da får du bare prøve å begrense deg litt
Du få oppdatere oss etterpå hvordan det gikk