501 i morges, men begynte ikke jobbe aktivt med det før etter middag.Hvor mange begynte du med??
240 nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
501 i morges, men begynte ikke jobbe aktivt med det før etter middag.Hvor mange begynte du med??
Likte igrunn de bedre enn 50shadeshmmmm, kanskje jeg skal lese de og.
Ikke mye igjen til du når målet, nei..Jeg nærmer meg![]()
Lykke til. Høres ut som en slitsom oppgave.501 i morges, men begynte ikke jobbe aktivt med det før etter middag.
240 nå
Jada.. blir etterhvertDu får kaste inn noen spørsmål og henge deg på![]()
Da må jeg lese de.Likte igrunn de bedre enn 50shades
Kjenner det skal bli godt å kunne roe litt ned etterhvert.Ikke mye igjen til du når målet, nei..
Skulle ønske jeg var så nære.
Ikke det at jeg tror jeg vil ha problemer med å nå det, det hadde bare vært deilig
Har du fått med deg mannen litt nå eller?Beklager mitt fravær i kveld, er i redebygging modus...
Det tror jeg det er. Plutselig kommer det et spark![]()
Jeg har 18 dager til å skrive 650 innlegg.Kjenner det skal bli godt å kunne roe litt ned etterhvert.
Første eller har du barn fra før??Håper det er dethar kjent litt av det i dag. Men klarer ikke være sikker. Hehe.
Det burde gå fint detJeg har 18 dager til å skrive 650 innlegg.
Det vil si i gjennomsnitt 36 per dag...
Tror ikke det skal bli noe problem
Stakkars.*barn som ikke vil sove frustrasjon!*
Det tar tid altså! :-/ kjente ikke før u18 og ikke sikkert før u20 iaf.. hvis det er liv dere snakker om
Jeg har også en sånn og en som sovner før han treffer puten.*barn som ikke vil sove frustrasjon!*
ja takk!Stakkars.
Ole Lukkeøye er ferdig her, skal jeg sende han over?
Min er som regel sånn, men i dag sovnet han med en gang*barn som ikke vil sove frustrasjon!*
Det er heldigvis ikke hver kveld hun er sånn.. Men i dag er hun i det ekstreme skrike/hyle banke slå i veggen humøret.Jeg har også en sånn og en som sovner før han treffer puten.