Det hadde aldri gått !Tror Det hadde hvert verre om jeg jobbet på bodyshop. Frøken Hope har vel nesten alt derfra også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde aldri gått !Tror Det hadde hvert verre om jeg jobbet på bodyshop. Frøken Hope har vel nesten alt derfra også![]()
Kan man hvis man vil. Jeg skal ha litt sminke og noen kremer også dusjsåpe. Og kanskje noe til jeg kommer hjemMan kan vel ikke ha noe bodybutter derfra i fødebagen ?
Har også sendtJeg gjorde det nettopp og har allerede fått kode
Bare å skrive navn og termindato![]()
Ja men jeg tenkte på lukta ? De bodybutterne er veldig parfymerte ? Det er vel ikke noe særlig for babyen ?Kan man hvis man vil. Jeg skal ha litt sminke og noen kremer også dusjsåpe. Og kanskje noe til jeg kommer hjem![]()
Og de nye sorbe kremmeren er kjempe godMan kan vel ikke ha noe bodybutter derfra i fødebagen ?
Jeg skal nok ikke det med. De lukter mye ja.Ja men jeg tenkte på lukta ? De bodybutterne er veldig parfymerte ? Det er vel ikke noe særlig for babyen ?
Sånn passe.Sovet godt??
Hvorfor ikke?? Du skal jo ha ting til deg selv oppi der ogsåMan kan vel ikke ha noe bodybutter derfra i fødebagen ?
For det har jeg, prøver å finne en krem som ikke lukter så mye, men vet ikke hvemJeg skal nok ikke det med. De lukter mye ja.
Jeg har vært våken i to timer, men er i sengen enda.Sånn passe.
Kunne godt ha sovet mer, men da tror jeg jeg hadde fått problemer til natten
Ja men tenkte på pga babyen. At det lukter så myeHvorfor ikke?? Du skal jo ha ting til deg selv oppi der også![]()
Var i går å kikka, men de hadde bare bodybutter med lukt. Så blir nok spenol daHvorfor ikke?? Du skal jo ha ting til deg selv oppi der også
Du må jo ikke ha de som lukter mest!
De har jo noen som ikke lukter sååååå mye. De e vitamin kremmene. Synes det er bodybutter som lukter mestFor det har jeg, prøver å finne en krem som ikke lukter så mye, men vet ikke hvem
Spenol er hvertfall trygt. For hendernog hud. Spener og jur!!Var i går å kikka, men de hadde bare bodybutter med lukt. Så blir nok spenol da![]()
Er ferdig å pakke baggene nå. Pakket en som skal inn på fødestuen og en som skal hentes fra bilen når vi får rom etterpåHvorfor ikke?? Du skal jo ha ting til deg selv oppi der også
Du må jo ikke ha de som lukter mest!
Jeg stod opp siden jeg måtte på do.Jeg har vært våken i to timer, men er i sengen enda.
Så deilig med nystekte rundstykker. Det savner jegJeg stod opp siden jeg måtte på do.
Og når jeg først var oppe, så var jeg sulten.
Nå står rundstykkene mine til avkjøling, og snart er det frokost![]()
Jeg har ikke begynt en gang. Burde, men så blir det ikke til.Er ferdig å pakke baggene nå. Pakket en som skal inn på fødestuen og en som skal hentes fra bilen når vi får rom etterpå![]()
Tenkte jeg skulle ta med med denne a-derma exomega.For det har jeg, prøver å finne en krem som ikke lukter så mye, men vet ikke hvem
Vi er tomme for brød og har mye halvstekte rundstykker i frysenSå deilig med nystekte rundstykker. Det savner jeg