Felles skravle 2015

Alt mulig rart. tydeligvis hadde den forsynt seg godt åå kjøkkenet. Brødbiter. Frukt. Osv. Matavfall er fine greier. Er en grunn til at de kalles hamstere. Hehehehe også hadde den brukt farens sokker som rede :-)
Haha, ser for meg en morgen hvor han skal ha på seg sokkene og stikker bena nedi og kjenner alt som ligger der ;)

God morgen. Jeg har hatt mareritt etterfulgt av mareritt i hele natt. Forferdelig, og jeg kjenner de sitter i kroppen enda. Nå er det fire timer til vi skal på Haukeland.

Satser på det. Snart våkner nok hun i magen og da blir nok fokuset noe annet
Hehehehe. Helt klart. Lille prinsen dultet litt god morgen i stad. Men tror han er i dvale. Får se nå som jeg har klart å trykke i meg sjokolade her på jobben hvor lang tid det tar før han kvikkner til :)

God morgen. Jeg har hatt mareritt etterfulgt av mareritt i hele natt. Forferdelig, og jeg kjenner de sitter i kroppen enda. Nå er det fire timer til vi skal på Haukeland.
God morgen! Håper du glemmer de fort og at følelsene gir slipp!

Skjer det noe spennende her? Jeg sitter her og leser gjennom husforsikringen min for å sjekke hva den dekker...

Det er sikkert lurt, men også kjedelig. Lite liv her. Prøver å våkne litt.

Veldig kjedelig, men utifra hva jeg kan se så dekker den ganske mye da. Og dyr er den heller ikke syns jeg:)
Skulle gjerne hatt litt mer spesifisert hva sykdom osv innebærer da..

Veldig kjedelig, men utifra hva jeg kan se så dekker den ganske mye da. Og dyr er den heller ikke syns jeg:)
Skulle gjerne hatt litt mer spesifisert hva sykdom osv innebærer da..
Vi hadde en fra selskapet hjemme hos oss og da gikk han grundige gjennom det vi hadde. Var veldig greit.

Skjer det noe spennende her? Jeg sitter her og leser gjennom husforsikringen min for å sjekke hva den dekker...
Skjer lite.. tenkte å gå en liten tur med bikkja.. regner, så blir ingen langtur enda..

Vi hadde en fra selskapet hjemme hos oss og da gikk han grundige gjennom det vi hadde. Var veldig greit.

Er ikke alltid lett å forstå det som står i disse vilkåra :o hehe
Sjekker mest med tanke på personskade osv jeg nå da, for å sammenligne med evnt andre forsikringer, og hvor nødvendig det er. Står jo at den dekker ulykker, sykdom og død...Men det er kanskje lettere å ta en tlf for å få et ordentlig svar:)

Skjer lite.. tenkte å gå en liten tur med bikkja.. regner, så blir ingen langtur enda..

Regn er kjedelig:( har bikkja våknet da? ;) det har ikke min:p

Back
Topp