Felles skravle 2015

Oppdatering kl 08:13

1. Hope91 1.502
2. m&m mini 1.487
3. Peppercat 1.273
4. Mirell 1.234
5. lizzed 1.136
6. Kengu 1.116
7. Lilleblomst_15 1.023
11. Musemor med to små og en i magen 778
14. Mallejenta 707
16. ALN89 611
17. EJ 586
18. Sara 514
19. trinebeth 513
20. Babylito 491
25. Lanterne 339

Regner med at det vil være mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 1.500 innlegg denne måneden.

For å være ajur til 1.500 innlegg må man innen dagens slutt ha 536 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 17 øverste ajur til 1.500.
1 er over 1.500

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/topp-100-februar-hva-ønsker-du-å-vinne.1742292/
Ligger stadig på 6.plass ser jeg.

God morgen:)
Håper alle har sovet godt i natt og er klar for en ny dag:)
Her står det på planen å få gjort litt dataarbeid i form av gjennomgang av treningslister osv :)
God morgen. Her sitter jeg og samler meg før jeg skal på jobb :-P

God morgen!! :-) jeg har sovet godt, hva med deg?

Sovet godt her og:D
Noe spennende på planen i dag da? I dag tror jeg det blir mest datajobbing for min del..hehe

God morgen. Her sitter jeg og samler meg før jeg skal på jobb :-P

Når begynner du? :)
Jeg sitter på pc og "jobber".
Tenkte jeg skulle sjekke ut litt forsikringer osv. Også tenkte jeg meg en tur på treningen i dag for å sjekke oppropslistene:)

Sovet godt her og:D
Noe spennende på planen i dag da? I dag tror jeg det blir mest datajobbing for min del..hehe
Vet ikke.. hvis været er greit tenkte jeg å gå en litt lengre (les mer enn 10 min) tur med hunden.. han har fått så lite i det siste og bekkenet har fungert ok de siste dagene.. ellers tar jeg det som det kommer :-)

Håper seriøst denne dagen går fort!!
Det håper virkelig jeg også.
Jeg også.

Vel, klokka er allerde ni. Jeg sto opp halv seks, så det har jo gått noen timer. Jeg har vært på svømming før jobb, kommet meg på plass, spist frokost, og kommet igang med jobben. Men jeg vet ikke helt hvor lang dagen blir. Antakelig sånn utpå kvelden en plass.

Jeg også.

Vel, klokka er allerde ni. Jeg sto opp halv seks, så det har jo gått noen timer. Jeg har vært på svømming før jobb, kommet meg på plass, spist frokost, og kommet igang med jobben. Men jeg vet ikke helt hvor lang dagen blir. Antakelig sånn utpå kvelden en plass.
Tungt å våkne så tidlig.

Back
Topp