Skal på skiskole med sfobarnaSkal du på skitur?
Her har snøen omtrent smeltet bort![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal på skiskole med sfobarnaSkal du på skitur?
Her har snøen omtrent smeltet bort![]()
Syns det er flere her inne som prater om den..Fringe![]()
Næsj orker ikke i daghmmm, du får stille noen spørsmål å få skravla i gang![]()
Veldig sant.. jeg klager ikke, for er egentlig for sliten til no høyt tempoMå innrømme jeg sitter å små ler nå
Her er vi flere som sitter og klager over litt lite liv her i kveld når vi egentlig bare har oss selv å takke.
Vi har vær mange nok til å lage liv...
Jeg ligger vel på samme plass regner jeg ed, blir spennende å seNeste oppdatering er vel om en ca 20 minutter.
Kan ikke lover jeg er her for å ta den da selv om jeg er litt spent om jeg har klart å klatre litt, eller om jeg fremdeles ligger på 13. plass som jeg har gjort i 3 dager eller noe slikt
Ble tipset om den her inneSyns det er flere her inne som prater om den..
Tror egentlig det er det ja! Jeg er hvertfall detDet er sant.. kanskje det er vi som er slække i dag bare![]()
Jepp.Må få med meg den før jeg legger meg.. du hadde fri imorra og, sant?
Det ligger inne på trrminforumet slik som dagbok mappaHvor finner man egentlig det skjulte forumet man har fått tilgang til?
Er den på Netflix?Ble tipset om den her inne![]()
jeg også... sliten etter helgen...Tror egentlig det er det ja! Jeg er hvertfall det
Høres ut som en god løsningJepp.
Er 80% sykemeldt.
Har avtale om at jeg jobber på onsdager, men jobber litt kort da og tar litt hjemmekontor innimellom på de dagene jeg er hjemme slik at timetallet blir riktig
Ja, det kan jeg i grun skjønne at du erjeg også... sliten etter helgen...![]()
Det orker jeg ikke.. blir for flauJeg ser på Helt perfekt jeg!
Den ligger øverst på terminforumet.Hvor finner man egentlig det skjulte forumet man har fått tilgang til?
Flau? Jøss, tror jeg aldri jeg har blittDet orker jeg ikke.. blir for flau
Hva handler den om? Ligger den på netflix??Ble tipset om den her inne![]()