Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har fått mye ut av det begge to tror jegKoselig. Så bra for henne og helt sikkert deg.
ikke? kjedelig da..Nei denne skravlingen gikk tregt fo rmin del i dag.. lBe visst ikke noe 70 innlegg påmeg.
Nei har vel kanskje halvparten til nå..ikke? kjedelig da..
Altofr mange teite leger som mener det også . Synd i grunn
Ja det har egentlig hvert ganske stille i dag når jeg tenker meg omNei har vel kanskje halvparten til nå..
Og langt i fra 250 på meg, men det hadde jeg egentlig ikke trodd heller.Nei denne skravlingen gikk tregt fo rmin del i dag.. lBe visst ikke noe 70 innlegg påmeg.
Hehe.. det tar litt tid med 70 ja..Nei denne skravlingen gikk tregt fo rmin del i dag.. lBe visst ikke noe 70 innlegg påmeg.
Nei denne skravlingen gikk tregt fo rmin del i dag.. lBe visst ikke noe 70 innlegg påmeg.
Ja jeg synes i grunn det. Typisk det altsåJa det har egentlig hvert ganske stille i dag når jeg tenker meg om![]()
Da har du skravlet mye mer enn meg hvertfall.Og langt i fra 250 på meg, men det hadde jeg egentlig ikke trodd heller.
Er vel oppi en 60 innlegg siden forrige oppdatering.
Det er akkurat det.Veldig synd
Hva med de som er motsatt og stapper i seg all mulig dritt da uten å legge på seg. Sier seg jo selv at det ikke kun er maten egentlig.
Nei ikke ennå, men må finn frem skiklær til i morgen..Går ikke kjempefort nei. Har du tenkt til å legge deg?
Er vel enda mulig??Nei har vel kanskje halvparten til nå..
de dagene man har tid så går det ikke etter planen... det er surt.Ja jeg synes i grunn det. Typisk det altså
Hvertfall når der ganske stille her inne.Hehe.. det tar litt tid med 70 ja..
Gjør virkelig ikke det nei, hverken på mornigen eller kvelden i dag har det vært ye liv.de dagene man har tid så går det ikke etter planen... det er surt.![]()
Men nå har jeg nesten ikke skravlet i helgen, og du ligger langt over meg.Da har du skravlet mye mer enn meg hvertfall.
Spørs vel, er en stnd siden forrige oppdatering og med bare ca 30 innlegg siden det, skal det litt til at jeg får 40 før leggetidEr vel enda mulig??
Jepp... ikke så mye liv nei.. trøtt og sliten jeg.. vurderer å legge meg.. men redd for at jeg bare våkner enda tidligere imorraHvertfall når der ganske stille her inne.