Peppercat
Gift med forumet
Er dere søstre??har du ikke tid mellom 14-17 til eeeeeeeeeeeeen liten kaffe med søstern din?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er dere søstre??har du ikke tid mellom 14-17 til eeeeeeeeeeeeen liten kaffe med søstern din?
Hahaha stakkars unge gutt. Ikke bare bare når du kommer innom skjønner jeg
Jeg kan være litt frittalende en gang i blant, men jeg er dønn ærlig når jeg er det, og passer på at det jeg sier ikke sårer noen.
Er slik her inn til tider også..
Folk blir bare satt ut en gang i blantÆrlighet varer lengst
Liker når folk er såpass åpne om ting![]()
Han klarte å nevne det jaOg itillegg fortalt deg det....
Mannen min kunne nok god ha kjøpt og spist sjokolade, men han hadde ALDRI fortalt meg det dersom han ikke hadde noe til meg nå som jeg er gravid![]()
Jepp! Så nå er jeg ikke så skravlete ;-)Andre som skal se "På liv og død" nå?
Og han driver med risikosport til vanligHan klarte å nevne det ja
Har PC'n foran meg på bordet, og TV'n bakom der igjen.Jepp! Så nå er jeg ikke så skravlete ;-)
hehe på en måte jaEr dere søstre??
Hvordan på en måte?hehe på en måte ja![]()
Det er dårlig gjort!Huff.. hormonell..!! Begynte å gråte fordi sambo hadde kjøpt pg spist sjokolade da han var å handlet.. UTEN å kjøpe noe til meg!!![]()
Hihihihihi.. tjaOg han driver med risikosport til vanlig![]()
Folk blir bare satt ut en gang i blant
Å så gøy det er å se noen ansiktsuttrykk noen ganger![]()
Jo.. mobil og tv her, men hvos jeg leser for mye misser jeg tvHar PC'n foran meg på bordet, og TV'n bakom der igjen.
Multitasking..
Ja, det synes jeg virkelig!Det er dårlig gjort!![]()
Selv om det kan hende det høres ut som om jeg prater litt uten filter, så stemmer det ikke.Det kan jeg tenke meg ja. Men så lenge man passer på å si ting på en måte som ikke sårer så er det jo egentlig bare gøy da![]()
Vi deler ikke blod eller familie.Hvordan på en måte?
Sånn ja. Har to venninner som er sånn. Det er jo bare koseligVi deler ikke blod eller familie.
Men vi har hvert som søstre siden vi ble kjentDet er en del år mellom oss.. Men vi er veldig knyttet til hverandre.
I mai var jeg også forloveren hennes![]()
Andre som skal se "På liv og død" nå?