Felles skravle 2015

Har ikke vært på kust, men har fått opplæring i hvordan man skal håndtere disse store maskinene da jeg i mine yngre dager var ganske aktiv i en studentforening som hadde en slik en og solgte kaffe i sin cafe..
hehe. All erfaring er bedre enn ingen erfaring ;)

Familien sosial... En sitter å ser på serie på tven og den andre ser på en annen serie på pcen :p

Haha. Nesten som her da. Men vi ser på samme film, men sitter med hver vår tlf og trykker:p

Hahaha, jaja da vt vi hva du driver med om det blir stille fr din kant;)
Men samtidig kom jeg brått på at det er "på liv og død" i kveld :P

For noen år siden så var jeg i veldig godt humør når jeg besøkte mannen på jobb, og når jeg er i veldig godt humør kan jeg virke veldig flørtete. En av hans kollegaer som blir veldig sjenert når det kommer til jenter og slikt, og var veldig ung på det tidspunktet (18-19), kom med et lite hint om at måten jeg oppførte meg avslørte at vi har sex..
Da gikk det en fanden i meg og svarte "du XXXX, du vet vi er gift, hadde det ikke være en større overraskelse om vi ikke hadde sex enn at vi har det?"
Fyren ble rød som en tomat...

Huff.. hormonell..!! Begynte å gråte fordi sambo hadde kjøpt pg spist sjokolade da han var å handlet.. UTEN å kjøpe noe til meg!! :-P

Huff.. hormonell..!! Begynte å gråte fordi sambo hadde kjøpt pg spist sjokolade da han var å handlet.. UTEN å kjøpe noe til meg!! :p
Og itillegg fortalt deg det....
Mannen min kunne nok god ha kjøpt og spist sjokolade, men han hadde ALDRI fortalt meg det dersom han ikke hadde noe til meg nå som jeg er gravid :P

Men samtidig kom jeg brått på at det er "på liv og død" i kveld :p

For noen år siden så var jeg i veldig godt humør når jeg besøkte mannen på jobb, og når jeg er i veldig godt humør kan jeg virke veldig flørtete. En av hans kollegaer som blir veldig sjenert når det kommer til jenter og slikt, og var veldig ung på det tidspunktet (18-19), kom med et lite hint om at måten jeg oppførte meg avslørte at vi har sex..
Da gikk det en fanden i meg og svarte "du XXXX, du vet vi er gift, hadde det ikke være en større overraskelse om vi ikke hadde sex enn at vi har det?"
Fyren ble rød som en tomat...
Hahaha stakkars unge gutt. Ikke bare bare når du kommer innom skjønner jeg

Back
Topp