70 bør du fint klare...Takk, 70 innlegg til i dag så skal jeg gi meg...
Jeg har visst et mål på 250 i kveld
Ikke det at jeg tror jeg vil klare det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
70 bør du fint klare...Takk, 70 innlegg til i dag så skal jeg gi meg...
Ikke alle mannfolk som er sånn altså!Det er litt sånn at blomster kun er hvis de gjør noe galt eller hvis de virkelig virkelig føler det er nødvendig![]()
Nope.. Det er ikke sunt i det hele tatt... Man trenger faktisk litt privarlivSå absoluttingen som har godt av å bo så tett uansett hva slags forhold man har til hverandre
Hihihi.. arti.. husker ikke sist anledning jeg egentlig...Hahaha sist jeg fikk blomster var da jeg fikk ny jobb..Jeg ble helt sjokkert..
Stirret litt på han da han kom med buketten å sa til ham "hvem har DU fått blomster av?"
![]()
Veldig ogDobbelt så stor plass, det merkes godt![]()
Gjenstår å se om jeg får det til...70 bør du fint klare...
Jeg har visst et mål på 250 i kveld
Ikke det at jeg tror jeg vil klare det..
Høres bra ut!Veit ikkje. Reknar med eg må saumfar iTunes først, men noko komedie trur eg![]()
Nei det tror jeg ikke hellerIkke alle mannfolk som er sånn altså!
Sist anledning jeg kan komme på før det igjen var morsdagen for 2 år sidenHihihi.. arti.. husker ikke sist anledning jeg egentlig...
Nei det synes jeg ikke, ikke i dag. Har tenkt å følge reglene å da synes jeg ikke det går så fort i grunnDet går jo fort da![]()
Tenker også å nå 1100 idagTakk, 70 innlegg til i dag så skal jeg gi meg...
hehe. går jo fortere nå på kvelden daNei det synes jeg ikke, ikke i dag.
Ja jeg trur han skjønte alvoret når han så hvor lei meg jeg var. Han lager middag ogsåDet viser jo at ønsker å endre seg kanskje..! Ønsker å sette mer pris på deg..!
Mulig det, men må jo følge reglene også å da kan man ikke sitere mange innlegg etter hevrandre..hehe. går jo fortere nå på kvelden da![]()
Ja sånn er det vertfall her, men da vet jeg vertfall at han er lei segDet er litt sånn at blomster kun er hvis de gjør noe galt eller hvis de virkelig virkelig føler det er nødvendig![]()
Jeg sa til han at det ikke føltes rett for meg med morsdag før barnet er født... så ikke rart han ikke kom med noe da.. tror sist kanskje var en gang jeg hadde vært ute hele dagen og han hadde lagd middsg og med røde roser og tente lys på bordetSist anledning jeg kan komme på før det igjen var morsdagen for 2 år siden
Han kom ikke med noe i går heller forsåvidt![]()
Det er jo nesten enda bedre.Veldig ogPluss at vi har 40 kvadrat grovkjeller da. Går an å gjemme seg der og
hehe
Trenger ikke bryte reglene hellerMulig det, men må jo følge reglene også å da kan man ikke sitere mange innlegg etter hevrandre..
Dessuten yker jeg jo rundt og styrer i huset![]()
Vi får nå se i morgen tidlig når det er oppdatering igjenTrenger ikke bryte reglene heller
Tror det går fort jeg daMen det er min mening
![]()